اخبار صنعت

بانک مورگان استنلی: نفت بالای 100 دلار می ماند

بانک مورگان استنلی پیش بینی خود از قیمت نفت برنت را افزایش داد و بیان کرد، بازار همچنان برای چند فصل (سه ماهه) با کمی عرضه روبرو خواهد بود به ویژه پس از اینکه عربستان و روسیه فراوری و عرضه را کاهش داده اند.

31 شهریور 1402

70 فیلم در مسابقه کتاب و سینما ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگاران ؛ 70 فیلم در مسابقه کتاب و سینما؛ از بخش های جنبی و ویژه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ثبت نام کردند.

29 شهریور 1402

ساعت شروع به کار ادارات تهران از امروز از 7 تا 9 صبح شناور شد

قدرت الله شفیقی، در تشریح تغییر ساعت شروع به کار ادارات در استان تهران گفت: از امروز (18 شهریورماه) تا تصمیم بعدی در این زمینه از سوی دولت ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از 7 تا 9 صبح به صورت شناور است و ساعت شروع به کار دستگاه های...

18 شهریور 1402

20 شاسی بلند سریع دنیا ، تجربه یک گردش خانوادگی تند و آتشین!

کلاس تولیدی شاسی بلند (در ابعاد مختلف از کامپکت تا فول سایز) اکنون پرمخاطب ترین بخش تولیدی صنعت خودرو محسوب می گردد. از این رو برندهای مطرح و نوپا کوشش ویژه ای دارند تا ضمن معرفی محصولات برتر در این میدان رقابت، سهم خود را افزایش داده و موفقیت فروش را برای...

14 شهریور 1402

با این روش پرانرژی ترین و کامل ترین املت جهان را بپزید

یکی از سریع ترین و شاید بتوان گفت خوشمزه ترین غذاهای سریع املت است. حالا که دیر به خانه رسیده اید و زمان زیادی تا شام باقی نمانده یا اینکه نمی دانید برای فردا چه غذای مقوی و پرانرژی ای درست کنید، دو قوطی کنسرو تن ماهی و ذرت خریداری کنید و دست به کار شوید.

2 شهریور 1402

برق 51 مشترک اداری تهران قطع شد

مدیرعامل توزیع برق مرکز با اعلام قطع برق 51 مشترک اداری پرمصرف مرکز، از مشترکان اداری و تجاری شهر تهران درخواست کرد تا برای همراهی در تأمین برق موردنیاز هموطنان، حداکثر صرفه جویی را در مصرف داشته باشند.

25 تیر 1402

جنگ جهانی تراشه ها

اعتماد نوشت: در میانه جنگ تجاری میان امریکا و چین و در حالی که این جنگ به حوزه فناوری و تراشه های نیمه رسانا نیز تسری پیدا نموده، اخیرا دولت ژاپن محدودیت هایی در مورد صادرات 23 مورد از تجهیزات مرتبط با تراشه های الکترونیکی را اعمال نموده است؛ امری که هر...

24 تیر 1402

5 ترفند مهم آشپزی برای کدبانوها

ترفندهای مخصوص آشپزی همواره به شما یاری می نمایند تا بتوانید به راحتی و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید و از آشپزی تان لذت ببرید.

20 تیر 1402

بمب های متحرک در خیابان ، رونمایی از آخرین داده های بیمه در سال 1401

چرا باید مال و جان خود را بیمه کنیم؟ در دنیایی که هر لحظه اش با ریسک و خطر همراه است، زیستن بدون پوشش بیمه یعنی استقبال از خسارت. حال این خسارت می تواند به اموال شما وارد گردد یا جان و زندگی تان را بگیرد.

20 تیر 1402

خبر حیرت انگیز برای سازندگان هتل در اصفهان

خبرنگاران: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از جمله بسته های تشویقی می توان به 99 درصد تخفیف عوارض برای ساخت هتل ، 70 درصد تخفیف خدمات مهندسی، تصویب طبقات مازاد و تسهیلات مناسب برای مجموعه های خدمات بین راهی اشاره نمود.

11 تیر 1402

کشف چیز های عجیبی در مرکز کهکشان راه شیری که شبیه هیچ چیز دیگری نیستند!

اجرام عجیبی که در مرکز کهکشانی یافت شده اند، شبیه هیچ چیز دیگری در کهکشان راه شیری نیستند.

4 تیر 1402

چرا یخچال سرد نمی کند ولی فریزر سرد است؟ [بررسی 12 مشکل رایج]

چرا یخچال سرد نمی کند ولی فریزر سرد است؟ دلیل اختلاف دمای زیاد یخچال و فریزر چیست؟ اگر یخچال فریزر شما هم دچار چنین ایرادی شده است، لازم است برای عیب یابی و رفع مشکل، چند قطعه داخلی را مورد بررسی قرار دهید.

1 تیر 1402

غذا های قلیایی و اسیدی را بشناسید

رژیم قلیایی با این ایده که جایگزینی غذا های اسید ساز با غذا های قلیایی می تواند سلامتی شما را بهبود بخشد برجسته شده است. هواداران این رژیم حتی ادعا می نمایند به مبارزه با بیماری های جدی مانند سرطان یاری می نماید.

31 خرداد 1402

مجوز فراوری این غذای ممنوعه برای اولین بار صادر شد

بوشهر مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: نخستین مجوز رسمی کشور برای اجرای طرح آزمایشی تکثیر و پرورش صدف خوراکی در استان صادر شد.

20 خرداد 1402

سهم وزارت میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون سهم وزارت میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه برای شما نگارش شده است.

3 خرداد 1402

حضور آموزشگاه همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه تهران

آموزشگاه همراه اول با هدف جذب نخبگان در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور می یابد.

2 خرداد 1402

آیا واحد خالی در یک ساختمان باید شارژ بپردازد؟

یکی از سوالات پرتکراری که از ما پرسیده می گردد آن است که آیا یک واحد خالی در ساختمان باید پول شارژ پرداخت کند؟ یا از پرداخت آن معاف است.

30 اردیبهشت 1402

واکنش فوری به شایعه ای درباره وریا غفوری

صبح دیروز شایعه ای در مورد مربیگری وریا غفوری در تیم شمس آذر قزوین منتشر شد که این موضوع واکنش شهاب زندی، مدیرعامل این باشگاه را در پی داشت.

28 اردیبهشت 1402

قدرت خارق العاده ماشین کوچک، تانک هم حریفش نشد!

چری Ant خودروی جدیدی نیست و از سال 2017 در چین فراوری می گردد، اما طی این سال ها به طور مرتب به روزرسانی شده است و حالا چری مورچه از زیر تانک هم سالم در می آید!

26 اردیبهشت 1402

ایجاد 20 هزار شرکت دانش بنیان تا افق 1404

به گزارش خبرنگاران، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در نشستی خبری که در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار گردید، عنوان نمود: از ابتدای فعالیت این دوره مأموریت جدی به معاونت علمی ابلاغ شده که آن هم اقتصاد دانش بنیان...

16 اردیبهشت 1402
تعداد: (216)