خبر حیرت انگیز برای سازندگان هتل در اصفهان

به گزارش آقای ابوالفضلی، خبرنگاران: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از جمله بسته های تشویقی می توان به 99 درصد تخفیف عوارض برای ساخت هتل ، 70 درصد تخفیف خدمات مهندسی، تصویب طبقات مازاد و تسهیلات مناسب برای مجموعه های خدمات بین راهی اشاره نمود.

خبر حیرت انگیز برای سازندگان هتل در اصفهان

به گزارش فارس ، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر استان، از ارائه بسته های تشویقی در حوزه صنعت گردشگری استان اصفهان برای توسعه این صنعت پاک اطلاع داد و گفت: جلسات این ستاد به صورت ماهیانه برگزار می گردد این جلسه به صورت ویژه برگزار و کوشش شد از خدمات دستگاه هایی که در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه توسعه گردشگری انجام داده اند تقدیر و تشکر گردد .

وی ادامه داد: بعلاوه در این جلسه تحلیلی بر مسائل، مسائل، نقاط ضعف و قوت استان در این حوزه مطرح و آنالیز شد.

زینلیان مطرح کرد: گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان اصفهان است و بر این مهم تأکید داریم و ضروری است با برنامه ریزی مشخصی در این راستا قدم برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: در راستای توسعه این صنعت پاک، کوشش شده بسته های تشویقی مناسبی را به متقاضیان ارائه کنیم.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

وی ادامه داد: از جمله این بسته های تشویقی می توان به 99 درصد تخفیف عوارض برای ساخت هتل ، 70 درصد تخفیف خدمات مهندسی، تصویب طبقات مازاد و تسهیلات مناسب برای مجموعه های خدمات بین راهی اشاره نمود.

منبع: توریسم آنلاین

به "خبر حیرت انگیز برای سازندگان هتل در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر حیرت انگیز برای سازندگان هتل در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید