برنامه ریزی عالی برای جاذبه های گردشگری مشهد

به گزارش آقای ابوالفضلی، اگر تنها یکی دو روز را به تور مشهد خود اختصاص داده اید و زمان کافی برای بازدید از تک تک جاذبه های گردشگری مشهد را در کنار زیارت در دست ندارید، می توانید با یک برنامه ریزی اصولی تور یک روزه ای را به بازدید از بعضی نقاط فوق العاده مشهد اختصاص دهید و از تعطیلات کوتاه خود لذت کافی ببرید. در مقاله سرگرمی در مشهد هر چه بیشتر با دیدنی های مشهد آشنا می شوید.

برنامه ریزی عالی برای جاذبه های گردشگری مشهد

1) زیارت امام رضا

تور یک روزه خود را با زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) شروع کنید. این حرم در بین جاذبه های گردشگری مشهد به علت فاصله نزدیک به راه آهن و فرودگاه می توانید اولین مقصد شما در تور مشهد محسوب شود.

2) پارک سرگرمیی ملت

بعد از زیارت از حرم مطهر در زمان سرگرمی در مشهد می توانید از بوستان ملت تماشا نمائید، از جای جای آن بازدید کنید و اوقات شاد و مفرحی را در این پارک فوق العاده زیبا تجربه کنید.

3) پارک کوه سنگی

در طول تور یک روزه خود حتما زمانی را به بازدید از این تفرجگاه فوق العاده اختصاص دهید. این پارک با وسعت 30 هکتار یکی از سرگرمی گاه های محبوب بین زائرین تورهای مشهد است و از ییلاقات قدیمی این شهر در بین تماشای های مشهد به شمار میرود.

4) ییلاق شاندیز

می توانید برای صرف نهار به رستوران های فوق العاده لوکس و زیبای شاندیز مراجعه کنید و لذتی عالی را در طول تور یک روزه مشهد خود تجربه کنید. منطقه شاندیز در 38 کیلومتری غرب مشهد واقع شده و به عنوان یکی از خوش آب هوا ترین ییلاقات منطقه شناخته می شود. امروزه این منطقه فوق العاده زیبا به علت بهره مندی از رستوران های سنتی منحصر به فرد و بعلاوه طبیعت عالی مورد بازدید گردشگران تورهای مسافرتی و مسافرین تورهای مشهد قرار می گیرد و یکی از محبوب ترین تفرجگاه مشهد به شمار میرود. رودخانه ها و دره های با شکوه شاندیز و منظره زیبای منطقه برای مسافرین تورهای مشهد تماشای خواهد بود.

5) بند گلستان مشهد

بازدید از بند گلستان می تواند به عنوان یکی از عالی ترین مقاصد تور یک روزه شما باشد این بند تاریخی که در 8 کیلومتری مشهد و بر روی رودخانه گلستان احداث شده به عنوان یکی از جذابیت های گردشگری مشهد مد نظر بسیاری از مسافرین تورهای مشهد است. این بند به دوره تیموریان باز می شود و هدف از احداث این بند در واقع آبیاری زمین های کشاورزی منطقه عنوان شده است.

6) منطقه عنبران

این منطقه نیز در نزدیکی شاندیز قرار گرفته و با توجه به زیبایی های ناب خود توانسته گردشگران زیادی را به خود جلب کند و از منطقه ها توریستی مشهد محسوب شود که روزانه به وسیله مسافرین تورهای مشهد مورد بازدید قرار می گیرد. منظرههای بی نظیر و بعلاوه طبیعت فوق العاده منطقه تور یک روزه شما را به برترین نحو کامل خواهد نمود.

7) بازار رضا

در سرانجام روز می توانید تور یک روزه خود را با بازدید از بازار رضا کامل کنید. برای عزیزانتان سوغاتی تهیه کنید و بنابر تمایل از اجناس منحصر به فرد و فوق العاده بازار خریداری نمائید. این بازار با وسعت خود توانسته انواع و اقسام اجناس را در خود جای دهد و احتیاج تمام زائرین تورهای مشهد را برآورده سازد.

منبع: همگردی

به "برنامه ریزی عالی برای جاذبه های گردشگری مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی عالی برای جاذبه های گردشگری مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید