اخبار و رویدادها

میزان عجب خرگوش ها میلیون ها سال پیش، عکس

نورالاگوس سرده ای از خرگوش های غول پیکر است که بین 3 تا 5 میلیون سال پیش زندگی می کردند. Nuralagus rex تنها عضوی از این جنس است که تا به امروز شناسایی شده است. خرگوش غول پیکر بزرگترین خرگوش کشف شده تا کنون در نظر گرفته می گردد.

16 مهر 1402

کاخ موزه چهلستون اصفهان 9 و 10 مهر تعطیل است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کاخ موزه چهلستون اصفهان 9 و 10 مهر تعطیل است.

9 مهر 1402

بانک مورگان استنلی: نفت بالای 100 دلار می ماند

بانک مورگان استنلی پیش بینی خود از قیمت نفت برنت را افزایش داد و بیان کرد، بازار همچنان برای چند فصل (سه ماهه) با کمی عرضه روبرو خواهد بود به ویژه پس از اینکه عربستان و روسیه فراوری و عرضه را کاهش داده اند.

31 شهریور 1402

نشست نقد و بررسی کتاب کبوتر کاغذی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، انتشارات جمکران، ستاد کنگره شهدای استان و خانه مطبوعات قم، نشست نقد و بررسی کتاب کبوتر کاغذی با حضور لیلا مدرس پور، نویسنده...

30 شهریور 1402

تعداد تماشاگران آخرین هفته تابستان تئاتر تهران، تماشاخانه ها با این گیشه پاییزی شدند

در آخرین هفته شهریور نمایش های روی صحنه آخرین اجراهایشان را تجربه می نمایند. برخی از این نمایش ها با استقبال بیشتری از سمت مخاطبان روبه رو شده اند و فروش بیشتری داشته اند.

29 شهریور 1402

70 فیلم در مسابقه کتاب و سینما ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگاران ؛ 70 فیلم در مسابقه کتاب و سینما؛ از بخش های جنبی و ویژه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ثبت نام کردند.

29 شهریور 1402

آیا رفتار با رونالدو دنیا سومی بود؟

کریستیانو رونالدو در ایران است و چه اتفاقی مهم تر از این می تواند برای هواداران ایرانی اش وجود داشته باشد؟ آن ها می خواهند هرطور که شده با سلبریتی مورد علاقه شان ملاقات نمایند؛ حتی اگر به قیمت طی کردن تپه های صعب العبور باشد!

28 شهریور 1402

جشن مهر سینمای ایران در 31 استان برگزار می گردد

برنامه های دومین جشن مهر سینمای ایران در 31 استان تا 10 مهر ماه ادامه دارد.

27 شهریور 1402

15 میلیون جهانگرد تنها از ابتدای شهریور سال جاری به استان گیلان سفر کردند

ایلنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، 15 میلیون جهانگرد تنها از ابتدای شهریور سال جاری به استان گیلان سفر کردند.

26 شهریور 1402

کامیون حمل زباله حادثه ساز شد، تعداد خودروهای آسیب دیده و مصدمان حادثه

یک دستگاه کامیون حمل زباله به علت نامشخصی با حدود 12 دستگاه خودرو برخورد کرد. 10 خودرو در حاشیه خیابان پارک نموده بودند و سرنشین نداشتند. رانندگان دو خودرو دیگر به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

25 شهریور 1402

سقف دستمزد تیم های لالیگا اعلام شد

طبق آمار رسمی منتشر شده، سقف دستمزد غول های کاتالانی از 468 میلیون یورو در فوریه اوایل امسال به تنها 270 میلیون یورو کاهش یافته است.

23 شهریور 1402

کتاب گلازنگی و هفت دختران نقد و آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، گلازنگی و هفت دختران نخستین اثر مکتوب فرشته بیضائی با حضور نویسنده کتاب، نقد و آنالیز شد.

23 شهریور 1402

این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت، عکس

سری تازه لوازم جانبی اپل تحت عنوان FineWoven احتمالاً در مراسم امشب معرفی خواهد شد. حالا چند ساعت مانده به این رویداد، شاهد انتشار تصاویر باکیفیتی از این محصولات هستیم.

22 شهریور 1402

توضیحات شرکت ارتباطات زیرساخت درباره اختلال اینترنت

در پی بروز اختلال گسترده در اینترنت در ساعات ابتدایی بامداد امروز، شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای توضیحاتی ارائه کرد.

21 شهریور 1402

سرنوشت لایحه کولبری در مجلس ، پیشنهاد یک نماینده و نظرات موافق و مخالف

نمایندگان مجلس در جریان آنالیز لایحه ساماندهی تجارت مرزی و کولبری و کالای ملوانی پیشنهاد حذف محدودیت 5 ساله این قانون را ارائه دادند که به تصویب نمایندگان نرسید.

20 شهریور 1402

یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس

گجت نیوز نوشت: جیلی گلکسی L6 به عنوان یک سدان برقی با برد ترکیبی 1370 کیلومتر معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات Geely Galaxy L6 آشنا خواهیم شد.

20 شهریور 1402

ساعت شروع به کار ادارات تهران از امروز از 7 تا 9 صبح شناور شد

قدرت الله شفیقی، در تشریح تغییر ساعت شروع به کار ادارات در استان تهران گفت: از امروز (18 شهریورماه) تا تصمیم بعدی در این زمینه از سوی دولت ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از 7 تا 9 صبح به صورت شناور است و ساعت شروع به کار دستگاه های...

18 شهریور 1402

واکنش رسمی تهران به بیانیه ضدایرانی در قاهره

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست گفت وگوهای سیاسی عربی - ژاپنی در قاهره، جزایر سه گانه ایرانی را جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران خواند.

17 شهریور 1402

20 شاسی بلند سریع دنیا ، تجربه یک گردش خانوادگی تند و آتشین!

کلاس تولیدی شاسی بلند (در ابعاد مختلف از کامپکت تا فول سایز) اکنون پرمخاطب ترین بخش تولیدی صنعت خودرو محسوب می گردد. از این رو برندهای مطرح و نوپا کوشش ویژه ای دارند تا ضمن معرفی محصولات برتر در این میدان رقابت، سهم خود را افزایش داده و موفقیت فروش را برای...

14 شهریور 1402

همسر ناصر محمدخانی: شایعه فوتش را که می خواندم دست ناصر را محکم فشردم! ، یک شب وقتی از خواب بیدار شد به سختی نفس می کشید

همسر ناصر محمدخانی می گوید: پیشکسوت پرسپولیس حال بهتری دارد و روند درمانش در حال طی شدن است.

13 شهریور 1402
تعداد: (960)