موبایل، تبلت و گجت ها

ماشین های جان سخت با بیش از یک میلیون کیلومتر کارکرد، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های جهان که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

4 مهر 1402

این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت، عکس

سری تازه لوازم جانبی اپل تحت عنوان FineWoven احتمالاً در مراسم امشب معرفی خواهد شد. حالا چند ساعت مانده به این رویداد، شاهد انتشار تصاویر باکیفیتی از این محصولات هستیم.

22 شهریور 1402

یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس

گجت نیوز نوشت: جیلی گلکسی L6 به عنوان یک سدان برقی با برد ترکیبی 1370 کیلومتر معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات Geely Galaxy L6 آشنا خواهیم شد.

20 شهریور 1402

فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهر ها به یکدیگر است

روزنامه جوان نوشت:نشانه های متعددی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است فردی به وسیله رسانه های اجتماعی، برنامه های دوستیابی یا هر شکل دیگری از فناوری خیانت می نماید.

12 شهریور 1402

مشخصات فنی هیوندای سانتافه 2024 رسماً اعلام شد

مشخصات فنی هیوندای سانتافه 2024 بالاخره به طور رسمی اعلام شد. این شاسی بلند هیوندای قرار است با دو موتور 1.6 لیتری هیبریدی و پلاگین هیبریدی در بازار اروپا به فروش برسد. هیوندای دقایقی پیش گفت که نخستین نمونه های سانتافه در نیمه اول سال 2024 در بازار خودرو اروپا...

20 مرداد 1402

پوکو X5 پرو ارزش خرید دارد؟

خبرنگاران- قیمت پوکو X5 پرو نسخه 256 گیگ نسبت به زمستان پارسال که یک مدل نوبرانه به حساب می آمد، 30 درصد کاهش پیدا نموده و به حدود 13 میلیون تومان رسیده است. یعنی با آرایشی که در بازار وجود دارد، باید امثال ردمی نوت 12 پرو از همین خانواده شیائومی و گلکسی A34 از...

16 مرداد 1402

اپل هوش مصنوعی خود را توسعه می دهد!

دیجیاتو نوشت: به گفته بلومبرگ، ظاهراً اپل نیز در حال ساخت چت بات هوش مصنوعی خود است که بعضی آن را اپل GPT نامیده اند.

29 تیر 1402

این ماهی های عجیب و غریب چرا این شکلی شده اند؟، عکس

گجت نیوز نوشت: ماهی های اعماق دریا اغلب ظاهری عجیب و غریب و فضایی شکل دارند. اما چه دلایلی در ایجاد این تغییرات جالب نقش دارند؟

26 تیر 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز چهارشنبه 21 تیر 1402

خبرنگاران- قیمت گلکسی A14 سامسونگ که پرفروش ترین گوشی فعلی بازار است، با 64 گیگ فضای ذخیره سازی امروز چهارشنبه 21 تیر به پنج میلیون و 200 هزار تومان رسیده. گلکسی A14 نسخه 128 گیگ تقریبا یک میلیون گران تر فروخته می گردد و گلکسی A24 که یکی دیگر از مدل های محبوب کره...

21 تیر 1402

6 اشتباه رایج که هنگام داغ شدن لپ تاپ باید دوری کنید

داغ شدن لپ تاپ شما قرار نیست به هر طریقی که شده خیلی سریع رفع گردد. در این مقاله شش اشتباه رایج را آنالیز می کنیم تا مبادا شما دست به انجام این کارها بزنید.

16 تیر 1402

مدل پرو آیفون 15 رکورد قیمت را می زند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزچاینا، اپل طی ماه های آینده سری آیفون 15 را رونمایی می نماید. هرچند تا به امروز اطلاعات مختلف و متعددی درباره قیمتگذاری این سری فاش شده اما اعتبار بیشتر آن مورد سوال است.

24 خرداد 1402

بهترین موبایل های 2023 به انتخاب GSMARENA، عکس

GSMArena در تازه ترین گزارش خود، بهترین تلفن های همراه 2023 را معرفی نموده است.

5 خرداد 1402

آیا بیگانگان فضایی صدای موبایل های ما را می شنوند؟ ، سیگنال های مخابراتی اطلاعات زمین را فاش می نمایند

تمدن های بیگانه می توانند با استفاد از سیگنال های آنتن های موبایل زمین را رصد نمایند.

15 اردیبهشت 1402

سه تیستر زن در جستجوی غذا های حلال نیویورک

یک رستوران سنگالی حلال تازه در شهر نیویورک افتتاح شد. هم چنین یک رستوران اویغوری و رستورانی که غذا های ازبکستان را سرو می نماید. آنان به غذا های بی شمار ترکی که در سراسر شهر پراکنده شده می پیوندند و سه نفر از زنان مسلمان معروف به مازلم فودیز به نام های...

26 فروردین 1402

هشدار هلال احمر در پی بارش های رگباری و سیل آسا، هنگام سیلاب به نواحی مرتفع پناه ببرید

بارندگی های امروز موجب تخلیه اضطراری روستایی در پایین سد کمندان در لرستان شد. بعلاوه هشدار سرریزشدن سدهای گاران در مریوان و چراغ ویس در سقز نیز مردمِ روستا و منطقه ها پایین دست آن ها را در استان کردستان تهدید می نماید.

24 فروردین 1402

فناوری نو واقعیت مجازی، تحولی شگفت انگیز در کسب و کارها

یک متخصص متاورس می گوید که فناوری تازه واقعیت مجازی (VR) شگفت انگیز باعث صرفه جویی هزینه ها برای میلیون ها نفر می گردد و می تواند نحوه عملکرد کسب و کار ها را برای همواره اصلاح کند.

16 فروردین 1402

برنامه ویژه آیفون 15 برای اروپایی ها!

اطلاعات به دست آمده از طریق وب سایت فرانسوی مک جنریشن نشان می دهد مدل های آیفون 15 و آیفون 15 پرو ممکن است امسال بدون شکاف سیم کارت در فرانسه عرضه شوند و برای اتصال به شبکه ارتباطی سیار، فقط با سیم کارت الکترونیکی (eSIM) کار کنند.

8 فروردین 1402

شهری گمشده در اعماق دریا که نمونه آن را هیچکس ندیده، عکس

گجت نیوز نوشت: دانشمندان پیروز به کشف شهری گمشده در اعماق دریا شده اند که چیزی شبیه به آن تا به امروز دیده نشده و همین موضوع باعث حیرت همگان شده است.

8 فروردین 1402

عکس ، این کراس اوور چینی رقیب تیگو 7 گرانقیمت چینی است؟

تجارت نیوز نوشت: شرکت مدیران خودرو در راستای به روز کردن سبد محصولات خود، تصمیم گرفته است با معرفی X55 و X55 پرو، این خودرو را جایگزین سری X33 کند.

6 فروردین 1402

8 پیشنهاد ساده و مؤثر برای اینکه در طول تعطیلات با خودتان خلوت کنید

اینکه بتوانید در روزهای انتهای سال و ایام نوروز بخشی از روز را به خودتان اختصاص دهید به شما کمک می کند که فکر و بدن خود را برای شروع سال تازه آماده کنید. با این حال، بر اساس تحقیقات، کسانی که بیش از حد تنها هستند در هنگام تعامل با دیگران اضطراب بیشتری را...

4 فروردین 1402
تعداد: (102)