یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس

به گزارش آقای ابوالفضلی، گجت نیوز نوشت: جیلی گلکسی L6 به عنوان یک سدان برقی با برد ترکیبی 1370 کیلومتر معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات Geely Galaxy L6 آشنا خواهیم شد.

یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس

جیلی از سدان نو خود به نام گلکسی L6 پرده برداشت. دومین محصول از سری گلکسی این شرکت قرار است از تاریخ 16 سپتامبر 2023 (برابر با 25 شهریور 1402) به بازار چین عرضه گردد. مشتریان چینی می توانند این سدان برقی را در 4 تیپ مختلف با قیمت 17 هزار و 400 تا 21 هزار 500 دلار خریداری نمایند. در بخش اخبار خودرو، در ادامه با مشخصات و ویژگی های طراحی این خودرو چینی آشنا می شویم.

معرفی سدان برقی جیلی گلکسی L6

جیلی گلکسی ال 6 طبق زبان طراحی محصولات خانواده گلکسی توسعه پیدا نموده و در نمای جلوی آن شاهد یک نوار LED سرتاسری، چراغ های به هم متصل و جچلوپنجره بسته ویژه خودروهای الکتریکی هستیم. از سایر ویژگی های طراحی این سدان الکتریکی چینی می توان به سقف مشکی رنگ و دستگیره های در مخفی اشاره نمود.

در نمای عقب نیز چراغ های به هم متصل وجود دارد که به شکل یک نوار باریک به نظر می رسند. از سایر ویژگی های نمای عقب این خودرو می توان به دیفویزر مشکی با خروجی های مشابه اگزوز اشاره نمود.

طول جیلی گلکسی L6 به 4782 میلی متر، عرض آن 1875 میلی متر، ارتفاع آن 1489 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2752 میلی متر می رسد. این سدان برقی با چنین ابعادی در سطح سدان های سایز میانه جای می گیرد.

طراحان برای تریم داخلی این خودرو از تریمی مشابه محصولات تسلا استفاده کردند. در هنگام ورود به کابین شاهد نمای سفید و مشکی هستیم که در بالای کنسول مرکزی نیز یک نمایشگر 13.2 اینچی عمودی خودنمایی می نماید. این خودرو به تراشه کوالکام اسنپ دراگون 8155 مجهز شده که به پردازش اطلاعات کابین می پردازد. از سایر ویژگی های برجسته کابین نیز می توان به نورپردازی داخلی با 256 رنگ اشاره نمود.

مشخصات فنی

جیلی گلکسی L6 از یک موتور پلاگین هیبریدی که ترکیبی از دو پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه بزینی است، بهره می برد. در واقع موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی این خودرو به همراه دو پیشرانه برقی می توانند در مجموع قدرتی برابر با 384 اسب بخار و گشتاور 535 نیوتن متر را فراوری نمایند.

قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس 3 سرعته DHT به چرخ ها منتقل می گردد. این خودرو ظرف مدت 6.3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا می نماید. بعلاوه با یکبار شارژ کامل می تواند 125 کیلومتر را در حالت تمام برقی بپیماید. ضمن اینکه در صورت پر بودن باک بنزین و شارژ باتری ها، رانندگان می توانند مسافتی برابر با 1370 کیلومتر را بپیمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید