بازی رایانه ای و کنسول بازی

شخصیت تازه .A.K.I مهر ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی او را ببینید

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده است که جدیدترین مبارز استریت فایتر 6 معروف به .A.K.I، به عنوان یک بسته الحاقی در مهر ماه در دسترس قرار می گیرد.

11 شهریور 1402

بازی Everywhere یک بخش سینمایی بزرگ دارد؛ تیزر MindsEye آن را ببینید

بازی هرجا (Everywhere) یکی از عناوین بسیار خاص معرفی شده در چند سال اخیر است. این بازی به وسیله شرکت Build a Rocket Boy ساخته شده و یک دنیای عجیب را نشان می دهد. در بازی هرجا شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید. در اصل این آزادی عمل بی سابقه بوده و در عنوان دیگری وجود ندارد.

23 فروردین 1402

10 مزیت که هدفون های با سیم نسبت به هدفون های بی سیم دارند

شرکت های سازنده هدفون در کوشش هستند تا مدل های متنوع تر و پیشرفته تری از هدفون های بی سیم را طراحی و عرضه نمایند. با این حال، همچنان هدفون های با سیم مزیت های خاصی دارند که بعد از فراوری هزاران مدل مختلف هدفون بی سیم، همچنان می توان بنا به دلایل مشخصی از...

24 دی 1401

داستان اسباب بازی به Dreamlight Valley می آید؛ تریلر آن را ببینید

از زمان معرفی آپدیت داستان اسباب بازی (Toy Story) برای بازی شبیه ساز Disney Dreamlight Valley در نمایشگاه دیزنی و مارول امسال، هواداران مشتاقانه منتظر تاریخ انتشار آن بوده اند. حال تاریخ انتشار آن به طور دقیق اعلام شده است.

6 آذر 1401

خبری خوش برای طرفداران بازی و سرعت

پس از مدت ها دوری از صفحه نمایش، Need for Speed با یک بازی و ظاهر کاملاً نو بازگشته است.

21 مهر 1401

اسپایدرمن پلی استیشن 33 میلیون نسخه فروخته؛ مایلز مورالس هم به کامپیوتر می آید

در جریان رویداد State of Play اخیر پلی استیشن شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز تأیید کردند که بازی مرد عنکبوتی مارول (Marvels Spider-Man) و نسخه فرعی آن یعنی مرد عنکبوتی: مایلز مورالز قرار است در تابستان سال جاری برای کامپیوترهای شخصی عرضه شوند....

21 تیر 1401

مراحل پیش تولید ویچر 4 آغاز شده است

طبق اعلام رسمی استودیوی سی دی پراجکت رد، نسخه تازه ویچر از مرحله تحقیقات خارج شده و پیش تولید آن آغاز شده است.

18 تیر 1401

آیا می توان استیم دک را جایگزین کامپیوتر کرد؟

یکی از قابلیت های شگفت انگیز استیم دک در کنار اندازه و قابل حمل بودنش، قابلیت استفاده از آن به عنوان یک سیستم گیمینگ است. بنابراین با ابزار مناسب، می توانید آن را به یک مانیتور وصل کرده و با استفاده از موس و کیبورد، کنسول خود را به یک رایانه شخصی تبدیل...

17 اردیبهشت 1401

کمبود قطعات PS5 و Xbox Series بایدن را هم وارد عمل کرد

در سال گذشته شرایط دنیا از هر نظر کاملا نابه سامان بوده. این موضوع در موجودی نیمه رسانا ها که مواد لازم برای ساخت قطعات اصلی کنسول ها هستند هم قابل رؤیت است. کار به جایی رسیده که رییس جمهور فعلی کشور آمریکا، یعنی جو بایدن مجبور شده وارد عمل شود.

1 فروردین 1400

مروری بر بازی های انحصاری و رایگان سرویس Xbox Game Pass PC

دشوارتر شدن شرایط مالی و محدودتر شدن انتخاب گیمرها و به خصوص گیمرهای ایرانی با یکدیگر رابطه ای مستقیم دارند. با این حال هنوز هم بعضی گیمرها به حق مؤلف احترام می گذارند و بازی های محبوب شان را قانونی می خرند و لذت بازی با آن را تجربه می نمایند.

13 بهمن 1399