مراحل پیش تولید ویچر 4 آغاز شده است

به گزارش آقای ابوالفضلی، طبق اعلام رسمی استودیوی سی دی پراجکت رد، نسخه تازه ویچر از مرحله تحقیقات خارج شده و پیش تولید آن آغاز شده است.

مراحل پیش تولید ویچر 4 آغاز شده است

به نظر می رسد که فرایند توسعه ویچر 4 یا هر نامی که در انتها به آن داده شود، به آرامی در حال طی شدن است. تنها چند ماه پس از اینکه استودیوی سازنده تایید کرد که روی نسخه ای نو از این سری نقش آفرینی محبوب کار می کند، حال مدیر ارشد مالی این استودیو یعنی پیوتر نیلوبوویچ اعلام کرده که بازی در مرحله پیش تولید قرار گرفته است. او گفت:

آدام کیچینسکی، مدیر عامل شرکت، نیز در بیانیه ای جداگانه اضافه نمود:

گفتنی است که در ماه مارس 2022، استودیوی سی دی پراجکت رد شروع یک همکاری استراتژیک بلند مدت را با کمپانی اپیک گیمز گفت. این همکاری شامل توسعه بازی های آینده این استودیو نظیر ویچر 4 با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین 5 می شود. این بازی ماجراهای گرالت را ادامه نخواهد داد و یک حماسه کاملا نو خواهد بود که احتمالا دارای مدرسه ای نو از ویچرها خواهد بود که در رمان های آندری ساپکوفسکی شاهد آن نیستم.

از طرفی گفته شده که شخصیت سیری قرار است به عنوان پروتاگونیست اصلی بازی انتخاب شود. در واقع اگر در بازی سوم به بهترین خاتمه آن دست پیدا کنید، قطعا ادامه داستان سیری در این نسخه مشکل نخواهد بود. البته تصور حضور گرالت به عنوان شخصیت فرعی نیز چندان دور از انتظار نیست. در مورد نام بازی به احتمال زیاد شاهد ویچر 4 نخواهیم بود. یکی از بنیان گذاران به وضوح گفته است که استودیو سه بازی اول را به عنوان یک سه گانه مستقل می بیند و ویچر از همان ابتدا به عنوان یک سه گانه طراحی شده و یک سه گانه نمی تواند قسمت چهارم داشته باشد.

در نهایت به نظر می رسد که عرضه بازی فاصله زیادی داشته باشیم. با اینکه تعداد افراد حاضر در پروژه در حال افزایش است، اما بخش عمده ای از تیم تولید در استودیو روی توسعه بسته الحاقی نو سایبرپانک 2077 فعالیت می کنند. انتظار می رود که این بسته الحاقی در سال 2023 منتشر شود. با این حال تا زمانی که بازی بعدی ویچر منتشر می شود، می توانید با The Witcher 3: Wild Hunt پس از انتشار در نیمه دوم سال جاری روی کنسول های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس سری، از گشت وگذار در این دنیای فانتزی لذت ببرید.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراحل پیش تولید ویچر 4 آغاز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل پیش تولید ویچر 4 آغاز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید