شخصیت تازه .A.K.I مهر ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی او را ببینید

به گزارش آقای ابوالفضلی، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام نموده است که جدیدترین مبارز استریت فایتر 6 معروف به .A.K.I، به عنوان یک بسته الحاقی در مهر ماه در دسترس قرار می گیرد.

شخصیت تازه .A.K.I مهر ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی او را ببینید

لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه از سری استریت فایتر در ماه ژوئن عرضه شد و به سرعت در میان برترین بازی های مبارزه ای چند سال اخیر نهاده شد. این بازی به علت ترکیب المان های کلاسیک مجموعه و عناصر مدرن همراه با فهرستی عالی و متنوع از شخصیت ها مورد تحسین نهاده شده است. با این حال، استودیوی سازنده تنها به این بسنده ننموده است و همچنان به عرضه محتوای بیشتر برای بازی ادامه می دهد.

در حالی که هواداران در حال تجربه بازی به عنوان رشید که در نسخه هفتم معرفی گردید، هستند، کپ کام تأیید نموده است که سه شخصیت دیگر در راه هستند و .A.K.I زودتر از بقیه عرضه می گردد. این شخصیت که در تاریخ 27 سگتامبر (5 مهر) امسال در دسترس بازیکنان قرار می گیرد، یک متخصص سم با مضمون مار است و سبک و حملات او نشان دهنده این موضوع است. او توانایی مسموم کردن دشمنان را با حملاتی خواهد داشت که به تدریج آسیب وارد می نمایند و این او را به انتخاب خوبی برای بازیکنانی تبدیل می نماید که دوست دارند در طول زمان حریف خود را از پا درآورند. از طرفی این موضوع باید یک استراتژی جالب و چالش برانگیز برای هوادارانی باشد که در پی چیز جدیدی هستند. بعلاوه ظاهرا این شخصیت برای تازه واردان مناسب نخواهد بود.

.A.K.I شخصیت خود را از استادش F.A.N.G که برای اولین بار در استریت فایتر 5 معرفی گردید، الهام گرفته و در حالت تور جهانی بازیکنان می توانند در خصوص علاقه او به سازمان شیطانی شادالو اطلاعات بیشتری کسب نمایند. این مبارز برای هوادارانی که Year 1 Character Pass یا نسخه های دلوکس یا آلتیمیت بازی را خریداری نموده اند و بعلاوه به صورت یک بسته الحاقی جداگانه در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، گیمرهایی که در نظر دارند این شخصیت را انتخاب نمایند، قبل از اینکه تصمیم بگیرند قفل او را باز نمایند، می توانند او را به وسیله بلیط مبارز اجاره ای به مدت یک ساعت امتحان نمایند.

استریت فایتر 6 هم اکنون روی ایکس باکس سری ایکس /اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "شخصیت تازه .A.K.I مهر ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی او را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت تازه .A.K.I مهر ماه به استریت فایتر 6 می آید؛ تریلر گیم پلی او را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید