فرهنگ و هنر

طرز تهیه شیرینی نارگیلی با پیمانه لیوان فرانسوی مثل قنادی

شیرینی نارگیلی از آن دسته شیرینی هایی است که در نگاه اول درست کردنش در خانه سخت به نظر می رسد. با این حال کافی است فقط یک بار تهیه این شیرینی آسان را در خانه تجربه کنید تا به یکی از دستورهای تهیه محبوبتان در میان کیک ها و شیرینی های ایرانی تبدیل گردد. پیش...

13 مهر 1402

کاخ موزه چهلستون اصفهان 9 و 10 مهر تعطیل است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کاخ موزه چهلستون اصفهان 9 و 10 مهر تعطیل است.

9 مهر 1402

ماشین های جان سخت با بیش از یک میلیون کیلومتر کارکرد، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های جهان که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

4 مهر 1402

نشست نقد و بررسی کتاب کبوتر کاغذی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، انتشارات جمکران، ستاد کنگره شهدای استان و خانه مطبوعات قم، نشست نقد و بررسی کتاب کبوتر کاغذی با حضور لیلا مدرس پور، نویسنده...

30 شهریور 1402

تعداد تماشاگران آخرین هفته تابستان تئاتر تهران، تماشاخانه ها با این گیشه پاییزی شدند

در آخرین هفته شهریور نمایش های روی صحنه آخرین اجراهایشان را تجربه می نمایند. برخی از این نمایش ها با استقبال بیشتری از سمت مخاطبان روبه رو شده اند و فروش بیشتری داشته اند.

29 شهریور 1402

70 فیلم در مسابقه کتاب و سینما ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگاران ؛ 70 فیلم در مسابقه کتاب و سینما؛ از بخش های جنبی و ویژه چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ثبت نام کردند.

29 شهریور 1402

آیا رفتار با رونالدو دنیا سومی بود؟

کریستیانو رونالدو در ایران است و چه اتفاقی مهم تر از این می تواند برای هواداران ایرانی اش وجود داشته باشد؟ آن ها می خواهند هرطور که شده با سلبریتی مورد علاقه شان ملاقات نمایند؛ حتی اگر به قیمت طی کردن تپه های صعب العبور باشد!

28 شهریور 1402

مرگ بازیگر هالیوود برنده 3 جایزه امی در 43 سالگی

بازیگر برنده 3 جایزه امی روزانه برای سریال جوان و بیقرار در 43 سالگی درگذشت.

28 شهریور 1402

جشن مهر سینمای ایران در 31 استان برگزار می گردد

برنامه های دومین جشن مهر سینمای ایران در 31 استان تا 10 مهر ماه ادامه دارد.

27 شهریور 1402

15 میلیون جهانگرد تنها از ابتدای شهریور سال جاری به استان گیلان سفر کردند

ایلنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، 15 میلیون جهانگرد تنها از ابتدای شهریور سال جاری به استان گیلان سفر کردند.

26 شهریور 1402

کتاب گلازنگی و هفت دختران نقد و آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، گلازنگی و هفت دختران نخستین اثر مکتوب فرشته بیضائی با حضور نویسنده کتاب، نقد و آنالیز شد.

23 شهریور 1402

پژو ئی، 3008 تازه؛ کراس اوور فرانسوی به کمر درد شما توجه دارد!

پژو از نسل سوم کراس اوور کامپکت 3008 پس از 7 سال در اروپا رونمایی کرد. پژو 3008 اولین بار در سال 2007 روی خط تولید رفت و تا کنون 2 نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده بود که با معرفی نسل سوم دوران جدیدی برای این محصول آغاز خواهد شد، زیرا کاملا با مدل های قبلی فرق دارد.

22 شهریور 1402

چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت

چاپ هولوگرام به علت ویژگی های خاص خود، از تقلب محصولات در بازار جلوگیری می نماید. این کار با فراوری برچسب های هولوگرامی امکان پذیر است. در این مقاله با چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت آشنا شده و خواهید خواند که هولوگرام چیست؟

13 شهریور 1402

سوال فلسفی علیرضا دبیر درباره خودکشی غلامرضا تختی

علیرضا دبیر چندی پیش در گفت وگویی در پاسخ به سوالی در مورد شایعه کمرنگ شدن نام تختی در دوران مدیریت وی گفت: خدایا من را ببخش که این حرف را می زنم، اما مجبور شدم که بگویم، زمانی که در شورا بودم، مقبره تازه تختی را بازسازی کردم و همچنان مراسم های این دنیا...

8 شهریور 1402

افتتاح پنج شعبه کانون زبان در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، مهدی ذوالفقاری روز پنج شنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان لرستان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در لرستان به علت توجهی که مردم به آموزش زبان دارند کانون زبان 9 شعبه فعال دارد، مطرح نمود: شش هزار 500 زبان...

2 شهریور 1402

دردسرهای پیغام همسر وسواسی یک زن ؛ او می خواهد مرا مسموم کند ، ببر به خاتمه رسید

کیانوش اسلامی کارگردانی فیلم کوتاه ببر را با سوژه وسواس های فکری یک مرد، به خاتمه رساند.

28 مرداد 1402

کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم به قلم اسماعیل لطفی، نویسنده اهل شهرستان خوی روانه بازار شد.

28 مرداد 1402

مخاطبان عام بازخورد واقعی تری به نویسنده می دهند

سرویس ادبیات خبرنگاران : امروزه تعریف مخاطب بسیار پیچیده و مخاطب شناسی به یک تخصص تبدیل شده است؛ مخاطب شناسی در حوزه های مختلف از جمله ادبیات مطرح است و تحلیل مخاطب به عنوان یکی از ابزارهای نویسنده محسوب می گردد. با ناصر پروانی، شاعر و نویسنده پیرامون...

22 مرداد 1402

تفال به حافظ امروز شنبه 21 مردادماه 1402؛ روضه خلد برین خلوت درویشان است

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

21 مرداد 1402

رابطه پاراسوشیال چیست و چه چیزی در خصوص آن خطرناک است؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که با افرادی رو به رو شوید که به شکلی اغراق آمیز به یک سلبریتی ابراز عشق می نمایند و به نوعی در فکر خود، با او یک رابطه را شکل داده اند. به طور کلی رابطه پاراسوشیال به رابطه یک طرفه گفته می گردد که در آن یک نفر انرژی عاطفی،...

16 مرداد 1402
تعداد: (232)