بازی Everywhere یک بخش سینمایی بزرگ دارد؛ تیزر MindsEye آن را ببینید

به گزارش آقای ابوالفضلی، بازی هرجا (Everywhere) یکی از عناوین بسیار خاص معرفی شده در چند سال اخیر است. این بازی به وسیله شرکت Build a Rocket Boy ساخته شده و یک دنیای عجیب را نشان می دهد. در بازی هرجا شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید. در اصل این آزادی عمل بی سابقه بوده و در عنوان دیگری وجود ندارد.

بازی Everywhere یک بخش سینمایی بزرگ دارد؛ تیزر MindsEye آن را ببینید

شرکت سازنده، بازی هرجا را یک پلتفرم نو معرفی می نماید. جایی که هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود نداشته و بازیکنان هرچیزی می توانند باشند. همینطور اینکه این افراد مسیر معینی نداشته و باید داستان بازی را خودشان بسازند. بازی هرجا یک جهانی بسیار گسترده دارد که دارای چندین پرتال (Portal) مختلف است. این پرتال ها بازیکنان را در میان جهانهای مختلف جابجا می نمایند.

جهان بازی هرجا دارای فرصت ها بسیار زیادی برای ماجراجویی بوده که کاربران باید از آن استفاده نمایند. در اصل در این بازی سوژه های مختلف وجود داشته و کاربران این فرصت را دارند تا از آن ها برای یک ماجراجویی نو استفاده نمایند. شرکت سازنده هنوز اطلاعات زیادی از گیم پلی و پلتفرم های بازی منتشر ننموده است. همینطور اینکه تاریخ دقیق عرضه این بازی هنوز معین نشده است.

در ابتدا بازی هرجا مانند عناوینی مثل ماینکرفت یا تراریا (Terraria) خود را نشان می دهد. یک بازی در سبک سند باکس (Sand Box) که آزادی عمل بازیکنان بسیار زیاد بوده و هر کاری که بخواهند می توانند بنمایند. نکته اینجاست که دو عنوان ذکر شده آزادی عمل بی نهایت را به شما نمی دهند. برای اینکه برای بدست آوردن موارد مختلف و پیشرفت در بازی شما باید یک مسیر معین را طی کنید.

اینطور که به نظر می رسد این موضوع در خصوص بازی هرجا صدق نمی نماید. به این شکل که این بازی به طور کامل آزادی عمل را هدف اصلی خود قرار داده است. جایی که بازیکنان می توانند از نهایت خلاقیت خود استفاده نموده تا داستان خود را بسازند. به نوعی یک فضای مجازی کاملاً آزاد در اختیار کاربران قرار داده شده تا خلاقیت خود را در آن پیاده نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Everywhere یک بخش سینمایی بزرگ دارد؛ تیزر MindsEye آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Everywhere یک بخش سینمایی بزرگ دارد؛ تیزر MindsEye آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید