خودرو

ماشین های جان سخت با بیش از یک میلیون کیلومتر کارکرد، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های جهان که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

4 مهر 1402

کامیون حمل زباله حادثه ساز شد، تعداد خودروهای آسیب دیده و مصدمان حادثه

یک دستگاه کامیون حمل زباله به علت نامشخصی با حدود 12 دستگاه خودرو برخورد کرد. 10 خودرو در حاشیه خیابان پارک نموده بودند و سرنشین نداشتند. رانندگان دو خودرو دیگر به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

25 شهریور 1402

پژو ئی، 3008 تازه؛ کراس اوور فرانسوی به کمر درد شما توجه دارد!

پژو از نسل سوم کراس اوور کامپکت 3008 پس از 7 سال در اروپا رونمایی کرد. پژو 3008 اولین بار در سال 2007 روی خط تولید رفت و تا کنون 2 نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده بود که با معرفی نسل سوم دوران جدیدی برای این محصول آغاز خواهد شد، زیرا کاملا با مدل های قبلی فرق دارد.

22 شهریور 1402

یک سدان برقی نو چینی در راه است، عکس

گجت نیوز نوشت: جیلی گلکسی L6 به عنوان یک سدان برقی با برد ترکیبی 1370 کیلومتر معرفی گردید. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات Geely Galaxy L6 آشنا خواهیم شد.

20 شهریور 1402

پسر کنکورد، سریع ترین هواپیمای مسافربری دنیا، عکس

روزیاتو نوشت: یک پرواز دوستدار محیط زیست و بدون فراوری کربن با دو برابر سرعت هواپیماهای مسافربری دیگر، می تواند عصر جدیدی از حمل و نقل انبوه را شروع کند. اما باور کنید یا نه، این اتفاق می تواند در عرض چهار سال به واقعیت تبدیل گردد.

16 شهریور 1402

20 شاسی بلند سریع دنیا ، تجربه یک گردش خانوادگی تند و آتشین!

کلاس تولیدی شاسی بلند (در ابعاد مختلف از کامپکت تا فول سایز) اکنون پرمخاطب ترین بخش تولیدی صنعت خودرو محسوب می گردد. از این رو برندهای مطرح و نوپا کوشش ویژه ای دارند تا ضمن معرفی محصولات برتر در این میدان رقابت، سهم خود را افزایش داده و موفقیت فروش را برای...

14 شهریور 1402

ساخت هواپیمای مسافری و خودرو برقی ایرانی به کجا رسید؟

فارس نوشت: روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از روند ساخت هواپیمای مسافری و ساخت نمونه اولیه خودرو برقی گفت.

31 مرداد 1402

مشخصات فنی هیوندای سانتافه 2024 رسماً اعلام شد

مشخصات فنی هیوندای سانتافه 2024 بالاخره به طور رسمی اعلام شد. این شاسی بلند هیوندای قرار است با دو موتور 1.6 لیتری هیبریدی و پلاگین هیبریدی در بازار اروپا به فروش برسد. هیوندای دقایقی پیش گفت که نخستین نمونه های سانتافه در نیمه اول سال 2024 در بازار خودرو اروپا...

20 مرداد 1402

قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه 18 مرداد 1402

خبرنگاران- شاهین به عنوان گران ترین سواری داخلی سایپا در بازار آزاد 560 میلیون تومان قیمت دارد. دیروز شاهین در بازار آزاد با همین قیمت فروخته می شد و سایر محصولات سایپا هم با همان اعداد و ارقام دیروز پا به بازار گذاشتند.

18 مرداد 1402

بازی کارتینگ دریم ورکس شرک را پشت فرمان می برد

شرکت دریم ورکس (Dream Works) یکی از برترین شرکت های ساخت انیمیشن در جهان است. این شرکت با خلق کرکترهای بسیار دوست داشتنی مثل شرک (Shrek) یا پاندای کونگفو کار (Kung Fu Panda) توانست محبوبیت بسیار زیادی در جهانی انیمیشن و بچه ها پیدا کند. حال این شرکت تصمیم گرفته تا وارد...

8 مرداد 1402

آنالیز دلیل پرز گرفتن لباس در لباسشویی

پرز گرفتن لباس ها در ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران این وسیله پرکاربرد، با آن روبرو می شوند. وجود گلوله های پرزی ظاهر لباس شما را ژولیده می نمایند و موجب می شوند که لباس کهنه به نظر برسد. اگر لباسشویی شما هم پس از شستشو لباس هایتان...

1 مرداد 1402

اپل هوش مصنوعی خود را توسعه می دهد!

دیجیاتو نوشت: به گفته بلومبرگ، ظاهراً اپل نیز در حال ساخت چت بات هوش مصنوعی خود است که بعضی آن را اپل GPT نامیده اند.

29 تیر 1402

جنگ جهانی تراشه ها

اعتماد نوشت: در میانه جنگ تجاری میان امریکا و چین و در حالی که این جنگ به حوزه فناوری و تراشه های نیمه رسانا نیز تسری پیدا نموده، اخیرا دولت ژاپن محدودیت هایی در مورد صادرات 23 مورد از تجهیزات مرتبط با تراشه های الکترونیکی را اعمال نموده است؛ امری که هر...

24 تیر 1402

بمب های متحرک در خیابان ، رونمایی از آخرین داده های بیمه در سال 1401

چرا باید مال و جان خود را بیمه کنیم؟ در دنیایی که هر لحظه اش با ریسک و خطر همراه است، زیستن بدون پوشش بیمه یعنی استقبال از خسارت. حال این خسارت می تواند به اموال شما وارد گردد یا جان و زندگی تان را بگیرد.

20 تیر 1402

بکرترین تنگه ایران برای آب تنی در روزهای گرم تابستان

در پی یک مکان خنک و آرام و بکر برای روزهای گرم تابستان می گشت؟ فکر می کنید غیر شهرهای شمالی با آب و هوای شرجی مکان های گردشگری دیگری در ایران وجود ندارد؟ زیبایی و آب و هوای مطبوع این تنگه در غرب کشور شما را مدهوش خواهد کرد.

12 تیر 1402

واگنر عقب نشینی کردند ؛ نظامیان روس مسکو را ترک کردند

نظامیان روس بعد از ظهر یکشنبه مسکو را ترک کردند و در پی آن مردم به خیابان ها هجوم آوردندو تردد به حالت عادی بازگشته است.

5 تیر 1402

نیمروز رؤیایی در دافسار

خبرنگاران: اگر در پی یک مسیر کوتاه و گشت و گذاری نیمروزه در نزدیکی شهر رشت هستید، دافسار می تواند یکی از برترین مقاصد گردشگری شما باشد. دافسار تنها 7 کیلومتر با شهر رشت فاصله دارد و در ابتدای جاده شفت واقع شده است.

2 تیر 1402

ملودی و جزیره موسیقی منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، هر کشور و هر نسلی ترانه های مخصوص به خود را دارد. همان ترانه هایی که آوای بلندشان از پنجره های باز به گوش می رسد و هر رهگذری آن را زمزمه می نماید. نغمه هایی که تو را به لحظه های زیبا یا غم انگیز گذشته می برند.

29 خرداد 1402

بزرگ ترین سرمسی جهان شکار شد، عکس

حیوانات در میزان های مختلفی هستند، اما صرف نظر از میزان های معمولی، کشف یک گونه پرت، به ویژه یک گونه بسیار بزرگ تر، همواره مجذوب کننده است. وقتی با یک نمونه بزرگ روبرو می شویم، منطقی است که تعجب کنیم که چه چیزی باعث بزرگ شدن آن شده است.

27 خرداد 1402

آیا واحد خالی در یک ساختمان باید شارژ بپردازد؟

یکی از سوالات پرتکراری که از ما پرسیده می گردد آن است که آیا یک واحد خالی در ساختمان باید پول شارژ پرداخت کند؟ یا از پرداخت آن معاف است.

30 اردیبهشت 1402
تعداد: (147)