بازی کارتینگ دریم ورکس شرک را پشت فرمان می برد

به گزارش آقای ابوالفضلی، شرکت دریم ورکس (Dream Works) یکی از برترین شرکت های ساخت انیمیشن در جهان است. این شرکت با خلق کرکترهای بسیار دوست داشتنی مثل شرک (Shrek) یا پاندای کونگفو کار (Kung Fu Panda) توانست محبوبیت بسیار زیادی در جهانی انیمیشن و بچه ها پیدا کند. حال این شرکت تصمیم گرفته تا وارد جهانی گیمینگ هم بشود.

بازی کارتینگ دریم ورکس شرک را پشت فرمان می برد

از زمان معرفی بازی ماریو کارت (Mario Kart) ما شاهد عناوین زیادی به این سبک در دنیای گیمینگ بودیم. حال نوبت به دریم ورکس رسیده است. این شرکت تصمیم گرفته تا بازی دریم ورکس آل استار کارت ریسینگ (Dream Works All-Star Kart Racing) را عرضه کند. یک بازی که شامل بسیاری از کرکترهای دنیای دریم ورکس خواهد بود.

بازی آل استار شرکت دریم ورکس مانند همان چیزی است که در عناوین دیگر کارت ریسینگ شاهد آن بودیم. با این حال چند مورد نو دارد. اول اینکه شما می توانید از جادو استفاده نموده و راه های میانبر را پیدا کنید. همینطور اینکه کرکترها دارای توانایی های مختلف بوده که باعث می شوند روند بازی از تنوع جالبی برخوردار باشد.

دریم ورکس تمام کارت های خود را در این بازی رو نموده است. کرکترهای دنیای شرک مثل خود غول دوست داشتنی، فیونا، خر شرک و گربه چکمه پوش همگی در بازی آل استار وجود دارند. در کنار کرکترهای عادی، چند شخصیت هم فقط در نسخه دلوکس بازی حضور دارند. مورد اول گرگ (Wolf) از آخرین فیلم گربه چکمه پوش و دیگری استاد اوگوی (Master Oogway) از کونگفو پاندا است. هر کرکتر هم ماشین (Kart) مخصوص خود را دارد. برای مثال ماشین شرک حالت خانه او را داشته یا ماشین فیونا دارای عناصر پیاز است! یکی از نکات مثبت دیگر این بازی هم وجود قابلیت شخصی سازی و تغییر ظاهر ماشین ها است.

در ابتدای کار این بازی دارای 20 شخصیت از دنیای دریم ورکس خواهد بود. همینطور اینکه نقشه های این بازی هم از قسمت های آشنا بوده که باعث شده جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. در کنار این موارد به طور کلی این بازی یک عنوان بسیار مشابه با ماریو کارت نینتندو بوده که تنها شخصیت های متفاوتی با آن دارد.

شرکت دریم ورکس سابقه زیادی در دنیای گیمینگ ندارد. برای مثال در ابتدا ما شاهد چند بازی از دنیای شرک بودیم. پس از آن چند بازی با زمینه مسابقه هم عرضه شد که توانستند موفقیت خوبی کسب نمایند. نکته مشترک میان تمامی این بازی ها حضور شرک به عنوان یکی از کرکترهای اصلی بود.

بازی دریم ورکس آل استار کارت ریسینگ برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر و البته نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی در سال 2023 ما شاهد آن خواهیم بود. همینطور اینکه قیمت اصلی آن 40 دلار بوده که کاربران می توانند با 10 دلار هزینه بیشتر، محتوای بیشتری هم دریافت نمایند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی کارتینگ دریم ورکس شرک را پشت فرمان می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کارتینگ دریم ورکس شرک را پشت فرمان می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید