طراحی لوگو

پژو ئی، 3008 تازه؛ کراس اوور فرانسوی به کمر درد شما توجه دارد!

پژو از نسل سوم کراس اوور کامپکت 3008 پس از 7 سال در اروپا رونمایی کرد. پژو 3008 اولین بار در سال 2007 روی خط تولید رفت و تا کنون 2 نسل و چند فیس لیفت از آن ارائه شده بود که با معرفی نسل سوم دوران جدیدی برای این محصول آغاز خواهد شد، زیرا کاملا با مدل های قبلی فرق دارد.

22 شهریور 1402

چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت

چاپ هولوگرام به علت ویژگی های خاص خود، از تقلب محصولات در بازار جلوگیری می نماید. این کار با فراوری برچسب های هولوگرامی امکان پذیر است. در این مقاله با چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت آشنا شده و خواهید خواند که هولوگرام چیست؟

13 شهریور 1402

ایلان ماسک علت تغییر نام توییتر به ایکس را فاش کرد، عکس

زومیت نوشت: ایلان ماسک پس از یک روز سکوت، انتها اعلام نمود که علت تغییر نام توییتر به ایکس چه بوده است.

3 مرداد 1402

بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی، عکس

مکث موتور از شرکت های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودروهای ونوسیا به ایران را دارد.مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ، یکی از گزینه های اصلی واردات است.

10 اردیبهشت 1402

تور اسپانیا با ایوار چه مزیت هایی دارد؟

تور اسپانیا یکی از سه تور پرطرفدار آژانس هواپیمایی ایوار به شمار میرود. این تور به صورت تور تک 8 روزه و ترکیبی برای مسافران برنامه ریزی شده است و در طول سال، هر دو هفته یکبار برگزار می گردد. اما چرا باید تور اسپانیا را با ایوار تجربه کنیم؟

26 شهریور 1401

ورود چهار فروند نخست هواپیماهای ATR به ایران تا فردا

ایران ایر قرار است چهار فروند از هواپیمای 600-72 ATR را امروز تحویل بگیرد. این هواپیماها چهارشنبه 27 اردیبهشت وارد ایران می شوند.

12 اسفند 1400