تور اسپانیا با ایوار چه مزیت هایی دارد؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، تور اسپانیا یکی از سه تور پرطرفدار آژانس هواپیمایی ایوار به شمار میرود. این تور به صورت تور تک 8 روزه و ترکیبی برای مسافران برنامه ریزی شده است و در طول سال، هر دو هفته یکبار برگزار می گردد. اما چرا باید تور اسپانیا را با ایوار تجربه کنیم؟

تور اسپانیا با ایوار چه مزیت هایی دارد؟

مجری مستقیم تور اسپانیا

از سال 1381، آژانس ایوار در زمینه اجرای تورهای اروپا فعالیت دارد. در طی این سال ها، تور تک اسپانیا، بیش از 110 مرتبه اجرا شده است. تجربه اجرای هزاران سفر در گستره اروپا، ایوار را از سایر آژانس های مسافرتی متمایز می کند. بسیاری از افراد یا آژانس های هواپیمایی که برای تور اسپانیا اقدام می کنند، به واسطه این است که دریافت وقت سفارت اسپانیا برای همه آژانس ها امکان پذیر است. شاید این موضوع، دلیلی باشد تا آژانس های مسافرتی بی شماری برای چیدن سفر اسپانیا اقدام کنند. اما این فقط قدم اول یک تور مسافرتی است .

پکیج تور اسپانیا به معنای واقعی

تور اسپانیا ایوار، به معنای واقعی کلمه یک پکیج کامل مسافرتی است نه صرفا ترکیبی از پرواز و هتل! تمام فرایند برنامه ریزی سفر به وسیله شرکت ایوار انجام می شود و سفر شما شامل پکیج کامل گشت ها، ترانسفرهای بین شهری و فرودگاهی، اقامت، پرواز، بیمه مسافرتی، ویزای شینگن و ... می باشد. بعلاوه، در تمامی لحظات سفر و از تهران تا تهران، راهنمای فارسی زبان همراه گروه خواهد بود.

دریافت ساده تر ویزای شینگن

با توجه به حسن سابقه ایوار در نزد سفارت اسپانیا، از شانس بالاتری برای دریافت ویزای شینگن برخوردار خواهید بود. بعلاوه کارگروه تحویل مدارک و ویزای ایوار، با آنالیز دقیق مدارک شما، امکان دریافت ویزای شما را افزایش می دهند. بعلاوه در صورتی که مدارک شما از طرف تیم ایوار احتمال ریجکتی داشته باشد، به سفارتخانه ارسال نخواهد شد تا از درج ریجکتی برای شما جلوگیری شود.

رضایت مسافران قبلی

تمامی مسافرانی که از محصولات ایوار استفاده می کنند، می توانند به صورت آنلاین دیدگاه خود را بر روی وبسایت این شرکت درج کنند. تا به امروز 200 دیدگاه بر روی صفحه تور اسپانیا 8 روزه ایوار درج شده است که رضایت بیش از 97٪ مسافران گذشته را به نمایش می گذارد. با خواندن نظرات مسافران قبلی، می توانید انتخاب بهتری برای سفر خود داشته باشید.

راهنمایان حرفه ای

شرکت ایوار، اولین برگزارکننده دوره بین المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران است. تمام راهنمایان این آژانس مسافرتی، از افراد با تجربه حوزه گردشگری در ایران هستند و علاوه بر اجرای تور، در آکادمی ها و موسسات مختلف در حال تدریس شاخه های مختلف صنعت گردشگری هستند. علاوه بر این، تمام راهنمایان، علاوه بر دارا بودن کارت رسمی تورگردانی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در دوره های داخلی ایوار نیز شرکت نموده و در صورتی که با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند، به تیم اجرایی ایوار اضافه خواهند شد. راهنمایان فارسی زبان از تهران تا تهران در تمامی لحظات سفر همراه شما هستند.

معتبر مثل ایوار

اگر برای خرید یک محصول، تنها راه ارتباطی شما یک خط موبایل یا یک صفحه در شبکه های اجتماعی است، بهتر است بیشتر احتیاط کنید. در وبسایت ایوار، علاوه بر نماد الکترونیک (اینماد) و لوگوی ساماندهی، آدرس دفتر (واقع در خیابان ولیعصر)، شماره های تماس کاری، شماره تماس ضروری و ایمیل در اختیار شما واقع شده است. با ورود به دفتر آژانس هواپیمایی ایوار، تمامی مجوزهای رسمی ایرانی و بین المللی نظیر مجوز فنی بند الف و بند ب از وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)،مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان ایران پیش روی شما واقع شده است. تمامی خدمات گردشگری در ایوار همراه با قرارداد ارائه می شود و در صورت عدم رضایت یا سهل انگاری در خدمات، شما با تکیه بر قرارداد و رجوع به وزارت میراث فرهنگی، می توانید پیگیر حقوق خود باشد.

مدارک مورد احتیاج تور اسپانیا

1) اصل گذرنامه با امضا، به همراه گذرنامه ­های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبه روی هم

ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.

2) 3 قطعه عکس 3.5 * 4.5 رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً معین باشد و 70 تا 80 درصد عکس، چهره فرد باشد و حداکثر برای 3 ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

4) اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی و مطابق با نام مسافر در پاسپورت (ارائه گردش حساب و گواهی تمکن الزامیست و زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 10 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A4 باشد.)

الف) حساب های جاری: کارکرد شش ماه اخیر به زبان انگلیسی به همراه گواهی تمکن با مانده یکسان

ب) گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده­ های بانکی به همراه گردش شش ماهه سود به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر شعبه و امضا بانک

ارائه گواهی تمکن برای حساب گردش سود الزامی است.

باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر 100.000.000 تومان باشد.

5) اصل و ترجمه سند مالکیت

6) اصل و ترجمه مدارک شغلی:

7) ضمانت­نامه بانکی یا چک تضمین شده برای هر نفر به مبلغ حداقل 200.000.000 تومان در وجه آژانس محل ثبت نام جهت حسن انجام تعهدات که پس از آنالیز مدارک در صورت احتیاج به ضمانت های بیشتر، متعاقبا اعلام می شود.

در صورت هرگونه سوال در ارتباط با قیمت و مدارک مورد احتیاج جهت شرکت در تور اروپا ایوار، می توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن 02191009100 تماس حاصل نمایید و اطلاعات به روز را از کارشناسان فروش ایوار دریافت نمایید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تور اسپانیا با ایوار چه مزیت هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اسپانیا با ایوار چه مزیت هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید