بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی، عکس

به گزارش آقای ابوالفضلی، مکث موتور از شرکت های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودروهای ونوسیا به ایران را دارد.مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ، یکی از گزینه های اصلی واردات است.

بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی، عکس

امیرمسعود عابدین:این یک برند فرعی تحت جوینت ونچر دانگ فنگ و نیسان است که در سال 2010 تأسیس شد.در سال 2017 دانگ فنگ کنترل کامل ونوسیا را در دست گرفت، اما در اواخر سال 2020 اظهار داشت که میخواهد دوباره این برند را به دانگ فنگ-نیسان بازگرداند.ونوسیا از سال 2010 خودروهای مختلفی را بر اساس پلت فرم های نیسان می ساخت.

ونوسیا V-Online براساس پلت فرم نیسان قشقایی ساخته شده است.نام این خودرو در چین، Grande V و در بعضی بازارها، Big V است.

طراحی متمایز و خاص و وسوسه کننده، از ویژگی های ظاهری این خودرو محسوب می شوند.

در نمای جلویی، دیلایت کشیده با دنباله تکه تکه در کنار جلوپنجره با عناصر چندضلعی شکل، خودنمایی زیادی دارند.لوگوی V شکل ونوسیا هم با این عناصر هماهنگ است.به صورت کلی، قسمت جلویی حالتی تهاجمی و اسپرت دارد.

طراحی L مانند و متصل چراغ عقب با فرم شکسته انتهای خودرو هماهنگی خوبی دارد.نمای کناری خودرو تلفیقی از خطوط شکسته و نرم و روان است.

بیشتر بخوانید:

  • دوپینگ رویایی مرسدس بنز/ شاهکار تازه از تیونری که قرار بود به ایران بیاید!/ عکس

  • آشنایی با یک شاسی بلند قدرتمند و متفاوت انگلیسی چینی/عکس

کابین ونوسیا طراحی لوکس و مدرنی داردکه ما را یاد بعضی محصولات هیوندای مثل پلیسید می اندازد.عناصر V شکل که برگرفته از لوگوی این خودروساز است، در بیشتر نقاط کابین به چشم می خورد.

مجموعه نمایشگرهای 24 اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.

موتور 1.5T با حدبیشتر قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر است.ونوسیا دارای جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در 8.8 ثانیه است.

ونوسیا در بازار ایران، رقیب خودروهایی مثل لاماری ایما، بهمن دیگنیتی و KMC K7 و فونیکس تیگو 7 پرو به شمار میرود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت متفاوت نیسان به ایران با این شاسی بلند تهاجمی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید