چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت

به گزارش آقای ابوالفضلی، چاپ هولوگرام به علت ویژگی های خاص خود، از تقلب محصولات در بازار جلوگیری می نماید. این کار با فراوری برچسب های هولوگرامی امکان پذیر است. در این مقاله با چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت آشنا شده و خواهید خواند که هولوگرام چیست؟

چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت

مراحل سفارش چاپ هولوگرام

تحقیق و انتخاب فراوریکننده- برای سفارش و چاپ هولوگرام ، ابتدا باید تحقیق کنید و فراوریکننده ای را پیدا کنید که قادر به فراوری هولوگرام با کیفیت و قیمت مناسب باشد.

معین نوع و طرح هولوگرام- قبل از سفارش، باید نوع و طرح هولوگرام را معین کنید. هولوگرام ها می توانند شامل لوگو، متن، الگوهای سه بعدی و امنیتی مختلف باشند. بعلاوه، باید تصمیم بگیرید که آیا هولوگرام روی برچسب جداگانه قرار گیرد یا مستقیماً بر روی محصول چاپ گردد.

معین معینات فنی- پیش از سفارش، معینات فنی هولوگرام را معین کنید. این شامل مقدار، شکل، رنگ، نوع مواد استفاده شده و سایر جزئیات فنی مربوطه است.

مذاکره قیمت و معین تعداد- بعد از معین معینات هولوگرام، با فراوریکننده مذاکره نموده و قیمت چاپ هولوگرام را معین کنید. بعلاوه، تعداد هولوگرام های مورد احتیاج خود را معین کنید.

انتخاب روش تحویل- در نهایت، روش تحویل هولوگرام ها را معین کنید. آیا می خواهید برای شما ارسال شوند یا در محل فراوریکننده تحویل بگیرید.

با توجه به نوع و تعداد هولوگرام های مورد احتیاجتان، قیمت و مراحل سفارش ممکن است متفاوت باشند. بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید و درباره جزئیات بیشتر با آنها مشورت کنید تا برترین قیمت و معینات را برای سفارش خود دریافت نمایید.

معین معینات فنی هولوگرام

برای معین معینات فنی هولوگرام می توانید مراحل زیر را دنبال کنید؛

نوع هولوگرام- معین کنید که در پی هولوگرام سه بعدی، هولوگرام دو بعدی، هولوگرام با تصویر متحرک یا هر نوع دیگری هستید. هر نوع هولوگرام ممکن است احتیاجمند معینات فنی خاصی باشد. بنابراین انتخاب نوع مناسب برای احتیاجهای شما مهم است.

مقدار و شکل- هولوگرام چه مقدار و شکلی داشته باشد؟ مقدار های استاندارد را در نظر بگیرید یا از فراوریکننده درخواست مقدار و شکل ویژه ای داشته باشید.

رنگ- معین کنید که هولوگرام چه رنگی باشد؟ معمولاً هولوگرامها در بیشترین تعداد رنگ ها فراوری می شوند و می توانید رنگ مناسب برای برند یا محصول خود را انتخاب کنید.

الگوها و طرح ها- هولوگرام چه الگوها و طرح هایی را باید داشته باشد؟ در چاپ هولوگرام از الگوها و طرح های موجود استفاده نموده و یا طرح ویژه ای را برای هولوگرام خود انتخاب کنید.

مواد استفاده شده- معین کنید که هولوگرام از چه نوع موادی فراوری گردد. در فراوری و چاپ هولوگرام از فیلم هولوگرافیک، فیبر نوری، مواد لمینیت و غیره استفاده می گردد. هر نوع ماده ممکن است تأثیری در ظاهر و کیفیت هولوگرام داشته باشد.

امنیت- در نظر بگیرید که آیا هولوگرام احتیاج به ویژگی های امنیتی خاصی دارد؟ بعضی هولوگرام ها دارای ویژگی های امنیتی مانند شماره سریال، توقیع دیجیتال و کد امنیتی هستند که به منظور جلوگیری از تقلب و جعل استفاده می شوند.

تعداد- معین کنید که چه تعداد هولوگرام مورد احتیاج دارید. تعداد هولوگرام ممکن است تأثیری در قیمت و روند فراوری داشته باشد.

ویژگی های هولوگرام

چاپ هولوگرام امنیتی دارای ویژگی های مهمی است که می توان به بعضی از آنها اشاره نمود.

غیرقابل تقلب- هولوگرام به گونه ای طراحی می گردد که از هیچ روشی نمی توان آن را تقلب کرد یا فراوری مجدد کرد. این ویژگی به علت استفاده از فناوری های پیشرفته مانند روش های فراوری هولوگرافیک پیچیده و الگوریتم های امنیتی مختلف به وجود می آید.

عدم قابل جداشدن- هنگامی که هولوگرام امنیتی از سطحی جدا می گردد، آثاری از رنگ و طرح لیبل روی محصول باقی می ماند. این ویژگی به منظور جلوگیری از جدا شدن هولوگرام از یک محصول و چسباندن آن بر روی محصول دیگر است.

مقاومت در برابر عوامل خارجی- هولوگرام امنیتی مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف مانند حرارت، خراشیدگی و نفوذ آب دارد. این ویژگی ها به منظور حفظ کیفیت و قابلیت خواندن هولوگرام در طول زمان و در شرایط مختلف ایجاد می شوند.

تنوع در طرح و مقدار- چاپ هولوگرام می تواند در انواع طرح ها و مقدار ها باشد. این امکان به شما اجازه می دهد تا هولوگرامی را با طرح و مقدار ای که برای احتیاجهای خاص شما مناسب است، انتخاب کنید.

مهم است که هنگام انتخاب و سفارش هولوگرام امنیتی با فراوریکننده معتبری همکاری کنید تا از کیفیت و اعتبار هولوگرام اطمینان حاصل کنید. متخصصان ما می توانند شما را در انتخاب برترین طرح، مقدار و خصوصیات امنیتی هدایت کنند.

حرف آخر

در این مطلب خواندید که هولوگرام چیست ؟ برای برترین نتیجه سفارش و چاپ هولوگرام ، همکاری و مشورت با کارشناسان ما که در فراوری هولوگرام تخصص دارد، مفید خواهد بود. آنها می توانند شما را در معین معینات فنی هولوگرام و انتخاب برترین گزینه مناسب کمک کنند. بعلاوه، نمونه هایی از کارهای قبلی خود را نشان می دهند تا شما را در انتخاب الگوها و طرح ها هدایت کنند.

منبع: اتاق

به "چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی سفارش چاپ هولوگرام با برترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید