مراکز عرضه مستقیم کالا در فارس راه اندازی می گردد

به گزارش آقای ابوالفضلی، استاندار فارس، ایجاد مراکز عرضه مستقیم کالا را راهکاری برای کاهش قیمت ها دانست و از راه اندازی 100 فروشگاه و مرکز عرضه مستقیم در فارس اطلاع داد.

مراکز عرضه مستقیم کالا در فارس راه اندازی می گردد

محمدهادی ایمانیه در جلسه عرضه مستقیم کالا، گفت: یکصد فروشگاه و بازارچه در نقاط مختلف استان برای ارائه مستقیم محصولات کشاورزی با عنوان از مزرعه تا سفره در فارس از دهم آذر راه اندازی می گردد.

او با بیان این که 100 فروشگاه فعال نیز با عنوان فروشگاه های امین با این طرح مشارکت خواهند کرد، گفت: در شیراز 22 بازارچه شهرداری به صورت رایگان برای ایجاد مراکز عرضه مستقیم کالا در اختیار اداره کل تعاون روستایی قرار می گیرد، 28 بازارچه که از پیش واگذار شده بود نیز به تدریج به این طرح خواهند پیوست و 50 تعاونی مصرف ادارات نیز در این طرح مشارکت می نمایند.

استاندار فارس گفت: مصوب شد که در این بازارچه ها مرغ و بعضی محصولات کشاورزی شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، سیب و مرکبات با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه گردد.

او با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های ذیربط برای راه اندازی بازارچه های از مزرعه تا سفره، گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده است که از دهم آذر ماه عرضه محصولات مورد احتیاج و ضروری مردم در این بازارچه ها در شیراز و دیگر شهرستان های استان شروع گردد.

ایمانیه کاهش قیمت عرضه محصولات کشاورزی مورد احتیاج مردم، سود بیشتر برای تولیدنمایندگان و حذف واسطه های متعدد را از جمله اهداف راه اندازی این بازارچه ها برشمرد.

استاندار فارس گفت: این اقدام به معنای کنار گذاشته شدن اصناف زحمتکش و با انصاف نیست.

آقای ابوالفضلی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراکز عرضه مستقیم کالا در فارس راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز عرضه مستقیم کالا در فارس راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید