کشور های همسایه بهترین بازار برای خدمات آزمایشگاهی ایران هستند

به گزارش آقای ابوالفضلی، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر رشد قابل قبول محصولات و خدمات آزمایشگاهی ایران گفت: کشور های همسایه بازار خوبی برای این خدمات محسوب می شوند.

کشور های همسایه بهترین بازار برای خدمات آزمایشگاهی ایران هستند

به گزارش گروه فناوری آقای ابوالفضلی به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چند سالی است در زیست بوم فناوری و نوآوری به متقاضیان در حوزه های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی و حوزه های زیست فناوری و پزشکی ارائه خدمت می نماید.

این شبکه هر سال با توسعه تعداد اعضای خود، خدماتش را به روزرسانی و همه گیرتر می نماید. یکی از برنامه های مدیران شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در امسال عرضه محصولات این حوزه به بازار های بین المللی است.

ورود به بازار خدمات آزمایشگاهی خارجی، به ویژه کشور های همسایه را به صورت جدی در دستور کار شبکه قرار داده ایم.

رضا اسدی فرد با اشاره به این نکته، بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در بازار کشور های همسایه تاکید نمود.

به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی از پژوهشگران در کشور های همسایه، بیان می نماید: این ظرفیت، بستر مناسبی برای توسعه خدمات آزمایشگاهی ایران است. به همین دلیل کوشش می کنیم محصولات و خدمات آزمایشگاهی کشور را به کشور های هم مرز با ایران عرضه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشور های همسایه بهترین بازار برای خدمات آزمایشگاهی ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور های همسایه بهترین بازار برای خدمات آزمایشگاهی ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید