پاکستان همچنان در تاریکی بسر می برد

به گزارش آقای ابوالفضلی، بی برقی در پاکستان نه تنها محدود به فصل داغ تابستان نیست بلکه در زمستان نیز مردم این کشور در کنار بحران گاز با پدیده سرسام آور قطعی برق روبرو اند.

پاکستان همچنان در تاریکی بسر می برد

با گذشت 12 ساعت از اختلال سراسری در شبکه ملی برق پاکستان، این شرایط همچنان ادامه دارد و مردم در شهرهای بزرگ و کوچک پاکستان که از صبح امروز با بی برقی کامل روز خود را آغاز کردند هم اکنون در تاریکی بسر می برند.

به گزارش ایرنا، بی برقی تقریبا شهرهای بزرگ همسایه شرقی را فراگرفته و به گفته وزیر نیرو این کشور، شناسایی مشکل مرکزی و راه اندازی مجدد شبکه ملی برق شاید ساعتها به طول بیانجامد.

گزارش شبکه های خبری پاکستان حکایت از تاریکی محض در شهرهای بزرگ و کوچک از جمله کراچی، اسلام آباد، لاهور، کویته و پیشاور است و زندگی روزمره مردم به ویژه فعالیت های تجاری و اداری به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

منابع آگاه می گویند که تا به امروز اداره برق پیروز به شناسایی مشکل اصلی نشده و از 10 هزار مگاوات برق مختل شده در شبکه ملی تنها 750 مگاوات آن به شبکه سراسری بازگردانده شده است که آن هم پایدار نیست.

منطقه ها مختلف اسلام آباد مرکز پاکستان نیز در تاریکی فرو رفته و گفته می شود برق مراکز درمانی، بیمارستان های بزرگ، پایانه های مسافربری، راه آهن و حتی فرودگاه نیز به تدابیر ویژه ای فراهم شده و حتی موتور برق های بزرگ نصب شده در این اماکن نیز قادر به تولید مستمر برق نیست.

در پی اشکال فنی بی سابقه در شبکه ملی برق در پاکستان، شهرهای بزرگ و کوچک این کشور از جمله اسلام آباد و کراچی از صبح امروز در خاموشی فرو رفتند.

بی برقی در پاکستان نه تنها محدود به فصل داغ تابستان نیست بلکه در زمستان نیز مردم این کشور در کنار بحران گاز با پدیده سرسام آور قطعی برق روبرو اند.

منبع: عصر ایران

به "پاکستان همچنان در تاریکی بسر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان همچنان در تاریکی بسر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید