نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی انگاری گردد

به گزارش آقای ابوالفضلی، تهران (پانا) - رئیس جمهوری با تاکید بر نقش سیاست گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری ها و فوتی های کرونایی، گفت نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی انگاری گردد.

نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی انگاری گردد

آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال 1400 با تاکید بر نقش سیاست گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری ها و فوتی ها، گفت: از مردم، متخصصان و کادر درمان به خاطر همکاری و همراهی در مقابله با کرونا تشکر می کنم و ضرورت دارد این کوشش و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز نیز با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی ادامه یابد.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی انگاری گردد، توضیح داد: اگر در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی گردد ممکن است مجددا شاهد شیوع این ویروس منحوس باشیم.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سفرهای داخلی و خارجی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در آن اشاره نمود و گفت: برای ورود مسافر به کشور دریافت دو دُز واکسن و تست اطمینان بخش کرونا لازم است.

رئیس جمهوری افزود: اقامتگاه ها، سینماها و مراکز تجمع باید به سامانه های مصوب متصل باشند و با نهادهای نظارتی همکاری داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیش بینی، پیشگیری و درمان در مبارزه با کرونا گفت: این ویروس مرتبا تغییر شکل می دهد و سویه جدیدی از آن در گوشه ای از جهان شیوع می یابد لذا مسئولان و کادر درمانی باید همواره در آمادگی باشند.

آیت الله رئیسی در خاتمه با اشاره به لطف خداوند به ملت ایران برای گذر از همه دشواری ها اظهار امیدواری کرد: مردم یک نوروز بانشاط را همراه با صحت و سلامت و نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبت در تردد جاده ای سپری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی انگاری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی انگاری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید