مادرم، بگذار بگویم در بندرعباس روایت شد، واگویه های کودکی یک نویسنده

به گزارش آقای ابوالفضلی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، در این نشست ویدا اقبالی، نویسنده کتاب اعلام کرد: این کتاب حاصل تجمیع مشاهدات اجتماعی و تجربیات شخصی من است که می توان آن را واگویه های کودکی دانست که اینک بزرگ شده و می خواهد حرف های مانده در دلش را با مادر خود در میان بگذارد.

مادرم، بگذار بگویم در بندرعباس روایت شد، واگویه های کودکی یک نویسنده

وی بعلاوه با تقدیر از مریم امیدی، تصویرگر کتاب، اضافه کرد: طرح های ساده اما مفهومی خانم امیدی به ایجاد تصوری روشن از نوشتار کمک کرد که می تواند به ارتباط بیشتر مخاطب با متن کمک رساند.

در ادامه برنامه، امیرحسین والا به عنوان ناشر کتاب، ضمن بیان روند چگونگی شکل گیری این مجموعه بیان نمود: یکی از مهمترین تفاوت های این کتاب با نمونه های مشابه را باید در این دانست که در این کتاب تنها به جنبه های روانشناختی و جامعه شناسی صرف توجه نشده و متن از نظر ادبیات و نوع روایت نیز روان و مطابق با فضای امروز جامعه است.

در بخش دیگری از این برنامه، شهره طاعتی، مددکار و فعال اجتماعی، درباره این کتاب گفت: من نویسنده این کتاب را سال ها می شناسم و می دانم چون او یک مددکار اجتماعی است به خوبی با مسائل پیرامون خود در جامعه آشنایی دارد. به همین علت است که کلام و نوشتار او نیز تاثیرگذار است.

در خلال برنامه جمعی از حاضران جلسه، که از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهر بندرعباس و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بودند، دیدگاه خود را در خصوص نویسنده کتاب و آثار اجتماعی بیان داشتند و تجربیات خود را با دیگر حاضران در میان گذاشتند.

کتاب مادرم، بگذار بگویم در 128 صفحه و به وسیله انتشارات سومیتا به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مادرم، بگذار بگویم در بندرعباس روایت شد، واگویه های کودکی یک نویسنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادرم، بگذار بگویم در بندرعباس روایت شد، واگویه های کودکی یک نویسنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید