کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم روانه بازار شد

به گزارش آقای ابوالفضلی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم به قلم اسماعیل لطفی، نویسنده اهل شهرستان خوی روانه بازار شد.

کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم روانه بازار شد

این کتاب شعر شامل منتخب اشعار سپید و نو اسماعیل لطفی است که از مجموعه شعرهای سال های 75 تا 1401 تدوین شده است، اشعار این کتاب مربوط به چند دهه از سروده های شاعر بوده که بعضی از این اشعار در مجموعه کتاب های رستاخیز در زمستان، من و شب ماه و بانو، پرواز گل سرخ، منتشر و بعضی از اشعار نیز برای اولین بار منتشر می گردد.

کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم به عنوان دومین کتاب از این نویسنده و شاعر در شهر ازمیر ترکیه برای فارسی زبانان و دانشجویان رشته زبان فارسی منتشر شده و در ایران نیز با 140 صفحه در قطع رقعی از سوی انتشارت شعر سپید در 500 نسخه چاپ وارد بازار کتاب شده است.

اسماعیل لطفی مدیر مسئول ماهنامه چهار زبانه بنیاد قلم و انتشارات شعر سپید دارای تالیفات مختلفی در حوزه های شعر و داستان بوده که از این آثار دیگر وی می توان به مجموعه شعر دو زبانه ترکی سن بیر پیانیست سن، مجموعه شعرهای فارسی مسافر پاییز، مجموعه کوتاه آواز سکوت، مترسکها غایبند، مجموعه ترجمه های ترکی استانبولی شناخت مولانا نوشته نوری شمشکلری و حکایتهای رانده شده از بهشت نوشته اوزر شنودیییجی اشاره نمود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم روانه بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب شعر بگذار نام تو را به چراغ های شهر بسپارم روانه بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید