صدای مدیران پرسپولیس هم عایدی، برخورد ویژه انضباطی با 2 بازیکن خاطی سرخ ها

به گزارش آقای ابوالفضلی، رفتارها و برخورد دو بازیکن پرسپولیس نارضایتی مدیران باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است و قرار است جلسه ویژه انضباطی برای این دو بازیکن تشکیل گردد.

صدای مدیران پرسپولیس هم عایدی، برخورد ویژه انضباطی با 2 بازیکن خاطی سرخ ها

به گزارش گروه ورزشی آقای ابوالفضلی، حذف پرسپولیس از رقابت های جام حذفی و اختلاف 6 امتیازی با استقلال تهران که به صدر جدول تکیه داده است باعث نقدها طرفداران از عملکرد مجموعه تیم شده است. موضوعی که نارضایتی مدیران باشگاه را نیز به همراه داشته است تا آنها خواهان رسیدگی فوری مدیرعامل باشگاه به مسائل فنی و تصمیمات سرمربی تیم در مورد بعضی بازیکنان شوند. پیگیری های، نشان از اختلاف به وجود آمده بین اعضای هیأت مدیره باشگاه درباره عملکرد این تیم شده است تا آنها درباره بعضی تصمیمات عجیب یحیی گل محمدی نیز سئوال و ابهام داشته باشند.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با وجود آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زیر تیغ جراحی نرفت تا نیم فصل دوم در فهرست بازیکنان تیم باقی بماند و قرارداد خود را تمام و کمال دریافت کند. یحیی گل محمدی در حالی اجازه تمرین به آل کثیر داد که مهاجم پرسپولیس اصرار به آمادگی داشته و دارد اما سرمربی تیم به هیچ وجه حاضر به پذیرش ریسک در قبال سلامتی این بازیکن نشده است و شرط بازگشتن او را عمل جراحی روی زانوی خود عنوان نموده است.

بعلاوه حامد لک دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به علت بی انضباطی های فراوان در یک فصل گذشته با جریمه های نقدی جدی روبرو نشده است. هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی خواهان رسیدگی به این موضوع شده که پس از حضور جعفر سمیعی در قامت مدیر عامل خبری از انتصاب اعضای نو برای کمیته انضباطی نشد.

باشگاه پرسپولیس قرار است درباره سوء رفتارهای این دو بازیکن خود تصمیم جدی گرفته و پیش از خاتمه فصل به آنها منتقل کند. هر دو بازیکن پرسپولیس قرار است به زودی برای ارائه توضیحات کافی به باشگاه فرا خوانده شده تا درباره دلایل رفتارهای یک فصل اخیر خود صحبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صدای مدیران پرسپولیس هم عایدی، برخورد ویژه انضباطی با 2 بازیکن خاطی سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای مدیران پرسپولیس هم عایدی، برخورد ویژه انضباطی با 2 بازیکن خاطی سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید