مهدی گفت رعایت می کنم، دنبال نتیجه بودن بیرون از زمین قشنگ نیست

به گزارش آقای ابوالفضلی، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد اعتراض این باشگاه به ساعات برگزاری بازی ها گفت: برنامه ریزی لیگ باید به گونه ای باشد که عدالت برای همه تیم ها برقرار باشد. من سال ها این کار را در سازمان لیگ انجام دادم و به تمام این مسائل اشراف دارم و برنامه ریزی طوری بود که استقلال و پرسپولیس به طور مساوات قبل و بعد از هم بازی نمایند. این عرف در فوتبال ما تبدیل به یک سنت درست شده و باید انجام گردد. اما سال جاری از 15 هفته نیم فصل اول یک هفته که دربی بوده و از 14 هفته به جای مانده 10 بازی استقلال اول بازی نموده و 4 بازی پرسپولیس. ما همان زمان شفاهی اعتراضمان را به آقای مهدی ارائه دادیم و ایشان گفتند در نیم فصل دوم رعایت می کنم. حالا نه تنها این مورد را رعایت ننموده، بلکه در هفته بیستم حتی بازی تهران استقلال را قبل از بازی شهرستان پرسپولیس قرار داده است.

مهدی گفت رعایت می کنم، دنبال نتیجه بودن بیرون از زمین قشنگ نیست

وی افزود: گمان من این بود که ایشان اشتباه نموده باشند و باید این را تغییر می دادند که تا به حال تغییر نداده بودند. تا به حال این اتفاق نیفتاده زمانی که هوا خوب بوده بازی های شهرستان بعد از بازی های تهران برگزار گردد.

معاون باشگاه استقلال توضیح داد: ما درخواست دادیم تا عدالت برقرار گردد. به خصوص الان که حساسیت های جدولی هم بالاست و درخواست ما بر همین منوال بوده است و دوستان هم قول داده بودند رعایت نمایند.

فتاحی در خصوص اعتراض به بازیکنان خارجی استقلال گفت: متاسفانه چند هفته است که قبل از هر بازی ما یک حاشیه برای تیم ما درست می گردد این هفته هم به بازیکنان خارجی ما گیر داده اند. در حالی که دو بازیکن خارجی و مربی خارجی ما ویزای کار داشتند و هیچ مسئله ای برای بازی کردن نداشتند. برخی بازیکنان که بیشتر از یک سال در ایران هستند دفترچه کار دارند و دیگران ویزای کار دارند. این کارها قشنگ نیست که همه اش بخواهیم بیرون از زمین دنبال گرفتن نتیجه باشیم.

وی اضافه نمود: وارد شدن این هجمه ها تا حدودی طبیعی است اما نمی دانم چرا در خصوص استقلال خیلی بیشتر شده.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهدی گفت رعایت می کنم، دنبال نتیجه بودن بیرون از زمین قشنگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی گفت رعایت می کنم، دنبال نتیجه بودن بیرون از زمین قشنگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید