گفت وگوی مهدی ترابی با سال جاری مدعیان زیادی داریم ، به بازی مقابل بازیکنان نامدار عربستانی ها علاقه خاصی ندارم

به گزارش آقای ابوالفضلی، مهدی ترابی هافبک ملی پوش پرسپولیس در بازی اول تیمش مقابل آلومنیوم اراک، مانند فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی تیمش بود و نشان داد روند فصل گذشته را حفظ نموده و در بازی های پیش رو حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

گفت وگوی مهدی ترابی با سال جاری مدعیان زیادی داریم ، به بازی مقابل بازیکنان نامدار عربستانی ها علاقه خاصی ندارم

ترابی در کنار بازی های باشگاهی به درخشش در جام ملت های آسیا همراه با تیم ملی هم فکر می نماید. گفت وگوی او را با آقای ابوالفضلی می خوانید:

  • به نظر برد برای پرسپولیس در هفته اول بسیار مهم بود. اینطور نیست؟

مطمئنا همین طور است. در هر تورنمنتی بازی اول همشیه مهم است. ما هم توانستیم قدم خوبی برداریم. البته نباید از حق بگذریم که بازی خیلی سختی بود. طرفداران هم در استادیوم نبودند. شکی نیست اگر بودند، می توانستند خیلی به ما یاری نمایند. امیدوارم تدابیر اندیشیده بشود که در بازی با ذوب آهن طرفدارانمان را در استادیوم داشته باشیم.

  • در خصوص شرایط کلی پرسپولیس برای فصلی که آغاز شد. چه صحبتی داری؟ به ویژه در بحث یارگیری هایی که انجام دادید نظرت چیست؟

هنوز بازی اول است. در خصوص شرایط کلی تیم که صحبت نمی کنم، ولی خب تیم مان، خیلی خوب است و شاکله اش حفظ شده است. ان شاءالله بتوانیم پیروزیت های قبلی را اول در لیگ و بعد در آسیا ادامه بدهیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل طرفداران را شاد کنیم.

  • به نظرت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با این هزینه ای که سال جاری نموده می تواند برابر تیم های عربستانی پیروز باشد؟

منظور این است که هزینه ای که پرسپولیس نموده، پایین بوده است؟

  • بله دیگر با توجه به هزینه های تیم های عربستانی، بودجه ای که پرسپولیس هزینه نموده مبلغ بالایی نبوده است.

صد درصد. من گفتم نگویید پرسپولیس هزینه خیلی بالایی داشته است. به هرحال ما پرسپولیسیم و امیدوارم بتوانیم آبروداری کنیم تا آنجا (مسابقات لیگ قهرمانان آسیا) در قامت یک مدعی ظهر شویم چراکه در سال های گذشته ما آبروی ایران در آسیا بودیم و امیدوارم که دوباره این عملکرد را تکرار کنیم.

  • تیم های عربستانی بازیکنان نامداری مانند کریس رونالدو، بنزما، مانه و ... دارند. خودت دوست داری مقابل کدام یک از این بازیکنان بازی کنی؟

هیچ فرقی ندارد. هر قرعه ای که به ما بخورد، وظیفه مان این است که با تمام توان بازی نموده و عملکردمان خوب باشد. هیچ علاقه خاصی ندارم مقابل بازیکن خاصی بازی کنم! فقط عملکرد پرسپولیس خوب باشد و پرچم تیم بالا باشد. انشاءالله که بتوانیم در آسیا هم با عملکردمان باعث افتخار کشورمان باشیم.

با توجه به یارگیری هایی که تیم ها داشتند کدام حریفان را مدعی اصلی سال جاری لیگ برتر می دانی؟

در لیگ ایران همواره سپاهان مدعی بوده و سال جاری هم هست. گل گهر سال جاری تیم خوبی دارد. تراکتور هم همین طور. تیم قابل احترامی است. خود ما و استقلال هم مدعی هستیم. قطعا سال جاری مدعی زیاد داریم. به نظرم نسبت به پارسال لیگ مان بهتر خواهد بود.

  • به نظرت تیم ها سقف بودجه را رعایت کردند؟

نمی دانم! مگر من مدیرعامل هستم که این چیزها را بدانم؟ نمی دانم و اطلاعی ندارم.

  • در خصوص شرایط تیم ملی هم برای مان صحبت کن.

رقابت های جام ملت ها را پیش رو داریم. امیدوارم که بتوانیم تا آغاز این رقابت ها، بازی های محبت آمیز مناسبی انجام دهیم که با آمادگی بالای پا به این مسابقان بگذاریم.

گفت وگو: محمد زارعی

منبع: همشهری آنلاین

به "گفت وگوی مهدی ترابی با سال جاری مدعیان زیادی داریم ، به بازی مقابل بازیکنان نامدار عربستانی ها علاقه خاصی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی مهدی ترابی با سال جاری مدعیان زیادی داریم ، به بازی مقابل بازیکنان نامدار عربستانی ها علاقه خاصی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید