سقف دستمزد تیم های لالیگا اعلام شد

به گزارش آقای ابوالفضلی، طبق آمار رسمی منتشر شده، سقف دستمزد غول های کاتالانی از 468 میلیون یورو در فوریه اوایل امسال به تنها 270 میلیون یورو کاهش یافته است.

سقف دستمزد تیم های لالیگا اعلام شد

این محدودیت حداکثر مبلغی است که باشگاه می تواند در طول فصل پس از تمام عملیات صورت گرفته در تابستان هزینه کند و برنامه های عملیاتی باشگاه را برای پنجره زمستانی دیکته می نماید.

این یک پنجره تابستانی دیگر برای بارسا بود که در طی آن آنها مجبور بودند چندین مانور انجام دهند تا به حاشیه فپلی مالی برای جذب و ثبت نام بازیکنان نو دست یابند.

بدون هیچ اهرم مالی برای اتکا به مانند سال گذشته، کاتالان ها راه خود را با تعداد کمی از بازیکنان جدا کردند و دستمزد خود را 161.7 میلیون یورو کاهش دادند و حقوق نو حدود 405 میلیون یورو بود.

اما با سقف دستمزد معین شده 270 میلیون یورویی، حقوق فعلی باشگاه 134 میلیون یورو بیشتر از رقم مورد احتیاج لالیگا است، تقریبا 50 درصد.

این اساساً به این معنی است که بارسلونا تنها می تواند 50 درصد از درآمدی را که فراوری می نماید و دستمزدهایی را که از حقوق و دستمزد خود آزاد می نماید خرج کند.

با توجه به شرایط، باید دید که برنامه های کاتالان ها برای پنجره زمستانی چه تاثیری خواهد داشت.

رئال مادرید با 727 میلیون یورو بالاترین اندازه دستمزد را در لالیگا دارد و آلاوس کمترین اندازه دستمزد را با 31 میلیون یورو دارد.

این شامل هزینه برای بازیکنان، مربی، یاری مربی، سایر مربیان و مربیان آمادگی جسمانی تیم اول (ترکیب واجد شرایط) و هزینه های مربوط به تیم ذخیره، آموزشگاه جوانان و سایر بخش های ورزشی است.

منبع: فرارو

به "سقف دستمزد تیم های لالیگا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف دستمزد تیم های لالیگا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید