فراوری 7 میلیون لیتر آب ژاول از روز&zwnjهای اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون

به گزارش آقای ابوالفضلی، مدیر عامل پتروشیمی کارون از تامین 7 میلیون لیتر آب ژاول در سطح کشور از روز های اولیه کرونا اطلاع داد.

فراوری 7 میلیون لیتر آب ژاول از روز&zwnjهای اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون

به گزارش خبرگزاری آقای ابوالفضلی به نقل از هورنیوز ؛ علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت:پتروشیمی کارون به عنوان فراوریکننده اصلی آب ژاول در کشور با هدف مقابله با ویروس کرونا فراوری این محصول را در اولویت قرار داده است.

او ادامه داد: پس از اعلام شیوع بیماری کرونا در کشور، پتروشیمی کارون هرچه سریعتر در مورد تامین مواد ضدعفونی کننده تشکیل جلسه داد و در زمینه حفاظت از پرسنل و مردم در سطح کشور برنامه ریزی هایی در زمینه مواد عفونی کننده انجام داد.

مدیرعامل پتروشیمی کارون اضافه نمود:در روز های اولیه شیوع کرونا 20 میلیون لیتر آب ژاول در ماهشهر و سراسر کشور توزیع شد، آب ژاول از ماده ضد عفونی کننده کلر تشکیل شده که یکی از قوی ترین مواد ضدعفونی کننده محسوب می گردد و کاربرد بسیاری برای میکروب زدایی از محیط های مختلف به ویژه امکان عمومی نظیر مترو ها، اتوبوس ها، و حتی معابر عمومی دارد.

صدیقی زاده اعلام کرد: این پتروشیمی در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی، طی نامه ای به شرکت ها، ادارات، سازمان ها و شهرداری ها، آمادگی خود را برای تامین آب ژاول مورد احتیاج ادارات و نهاد ها برای گندزدایی اعلام نموده است.

او اضافه نمود:خوشبختانه تا به امروز هم در زمینه تامین آب ژاول مورد احتیاج کشور کمبودی نداشتیم به طوری که فراوری آب ژاول تاثیری بر فراوری محصول اصلی این پتروشیمی نداشته و فراوری تی دی آی در بهترین شرایط قرار گرفته است.

مدیرعامل پتروشیمی کارون با بیان اینکه تا کنون 2.5 میلیون لیتر آب ژاول به زندان های سراسر کشور تحویل شده است، گفت: بخش زیادی از آب ژاول مورد احتیاج شهرداری تهران از این پتروشیمی تامین شده است.

صدیقی زاده گفت: خوشبختانه 50 میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی در سطح منطقه ماهشهر تامین نموده ایم.

او گفت:تا به امروز 7 میلیون لیتر آب ژاول از روز های اولیه کرونا تهیه و در سطح کشور توزیع نموده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فراوری 7 میلیون لیتر آب ژاول از روز&zwnjهای اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 7 میلیون لیتر آب ژاول از روز&zwnjهای اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید