تا سه نشه بازی نشه، پرسپولیس این فصل قهرمان آسیاست ، میزبانی بدون تماشاگر ویژگی خاصی نیست

به گزارش آقای ابوالفضلی، بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: نبود سعید آقایی، می تواند کمی مشکل ساز باشد که البته در یکی دو بازی شجاعی به جای او بازی کرد اما آنطور که باید و شاید نتوانست مانند آقایی بازی کند.

تا سه نشه بازی نشه، پرسپولیس این فصل قهرمان آسیاست ، میزبانی بدون تماشاگر ویژگی خاصی نیست

گروه ورزشی آقای ابوالفضلی، ملاقاتهای تیم پرسپولیس در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از این هفته استارت می خورد و فینالیست دوره قبلی این مسابقات باید در اولین مصاف خود با الوحده امارات ملاقات کند.

محمد نصرتی در تبادل نظر با دانشجو، درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس پیش از ورود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شرایط میزبانی کشور هند حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای نصرتی! شرایط پرسپولیس پیش از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می کنید؟

- به اعتقاد من پرسپولیس شرایط خوبی دارد. این تیم رفته رفته در طول هفته های گذشته توانست به هماهنگی بهتر و شرایط خوب در جدول رده بندی دست پیدا کند تا با فراغ بال در مسابقات آسیایی حاضر گردد. امتیازات خوبی گرفت و فکر می کنم با شرایط مطلوبی به هند رفت.

* شرایط بازیکنان تیم را چطور می بینید؟

- غیر از سعید آقایی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانست تیم را همراهی کند فکر می کنم سایر پست های تیم شرایط خوبی دارد. استنباط من این است که یحیی گل محمدی در این پست از وحید امیری استفاده کند اما در مورد سایر پست ها به ویژه خط حمله با اضافه شدن عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و شهریار مقانلو شرایط خیلی خوبی برای پرسپولیس مهیا شده است.

* پس نبود آقایی مشکل ساز نمی گردد؟

- نبود سعید آقایی، می تواند کمی مشکل ساز باشد که البته در یکی دو بازی شجاعی به جای او بازی کرد اما آنطور که باید و شاید نتوانست مانند آقایی بازی کند. البته این نظر شخصی من است. امیدوارم فرجی بتواند خودش را به این مسابقات برساند چون یک بازیکن دو پسته است که می تواند در دفاع مرکزی و هم در دفاع راست به پرسپولیس یاری کند. اتفاقاً ما در دفاع مرکزی بازیکن هم کم داریم.

* نظرتان در رابطه با گروهبندی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه پرسپولیس چیست؟

- همانطور که می دانید تیم الریان قطر یکی از شناخته ترین یکی از شناخته شده ترین تیم های این گروه است. تیم گوا را که اصلا نمی شناسیم و باید با آغاز مسابقات شکل و شمایل بازی هایش را ببینیم. البته این تیم از شرایط میزبانی هم تا حدی سود می برد.

* شرایط میزبانی در نبود تماشاگر می تواند اثر گذار باشد؟

- البته من هم با این موضوع موافقم که وقتی تماشاگر در ورزشگاه نیست شرایط میزبانی چندان تفاوتی برای مهمان و میزبان ندارد.

* الوحده را چطور می بینید؟

- تا جایی که شنیدم الوحده در لیگ امارات در کورس قهرمانی است و قطعا تیم خوبی روانه هند نموده. با این وجود شناختی از بازیکنان خارجی آنها ندارم ولی فکر می کنم با برگزار شدن هفته اول این مسابقات بتوان نظر قطعی تری درباره همگروه های پرسپولیس داد.

* شرایط برگزاری مسابقات به لحاظ زمان بندنی را مطلوب می دانید؟

- هنوز شرایط زمین و ورزشگاه ها را نمی دانیم ولی هند کشوری با آب و هوای شرجی است که فکر می کنم این موضوع تا حدی روی مسابقات پرسپولیس اثرگذار باشد. ضمن اینکه بازی ها خیلی فشرده و نزدیک به هم است این هم می تواند تا حدودی تاثیر داشته باشد اما پرسپولیس در هر پست دو بازیکن خوب دارد به همین خاطر فکر می کنم از این نظر خیلی به این تیم فشار نیاید.

* شما تجربه حضور یا بازی در کشور هند را داشته اید؟

- زمانی که عضو تیم نوجوانان ایران بودم یک اردوی چند روزه در آن کشور داشتیم.

* پیش بینی تان از شرایط پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

- باید بگویم به اعتقاد من سال جاری سال قهرمانی پرسپولیس است. یعنی با توجه به حضور این تیم در فینال سال 2018 و 2020 از قدیم هم گفته اند تا سه نشه بازی نشه و این تیم این فصل قهرمان خواهد شد. البته به چند دلیل.

* به چه دلایلی؟

- اول اینکه حضور در فینال و رسیدن به مراحل بالا دیگر برای پرسپولیس یک اتفاق غیرممکن نیست. این تیم در این سال ها دو بار به فینال رسیده و به نوعی قبح این موضوع برایش شکسته است. دوم اینکه همانطور که در بازی پلی آف فولاد با العین دیدیم نماینده ایران توانست با چهار گل این تیم اماراتی را در هم بکوبد که این نشان می دهد فوتبال ما در سطح باشگاهی پیشرفت فوق العاده ای داشته است و در این دوره فوتبال ایران در رده باشگاهی در آسیا آقایی می نماید. البته امیدوارم این شرایط برای تیم ملی فوتبال مان هم ایجاد گردد.

* دیگر چه دلیلی دارید؟

دلیل سوم هم این است که پرسپولیس اگر قبلاً به فینال رسید یا با پنجره بسته در فینال حاضر شد و یا در همین دوره با سه بازیکن محروم بود. به همین خاطر بازیکنان و کادر فنی اش تجربه این روزها را دارند و می دانند که باید چطور مراقب باشند تا تیم بدون محروم یا مصدوم راهی مراحل نهایی گردد. امیدوارم این تیم در فصل 2021 عنوان قهرمانی را از آن خودش و ایران کند.

* نظرتان راجع به کادر فنی چیست؟

- یحیی گل محمدی هم در فصل گذشته توانست مانند برانکو تیم را تا فینال ببرد و تجربه حضور در فینال را با پرسپولیس به دست بیاورد که این می تواند به نوعی ضریب قهرمانی این فصل پرسپولیس را بیشتر کند. چون تجربه فصل قبل را دارد. او کادر خوبی هم دارد و آرزو می کنم بتوانند پیروز باشند.

* حرف خاصی باقی مانده است؟

- از صمیم قلب آرزو دارم هر چهار نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات بهترین نتایج را کسب نمایند. فرقی ندارد تراکتور، فولاد، استقلال و پرسپولیس همگی در جریان رقابت های نماینده ایران هستند و با پرچم ایران در آسیا به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تا سه نشه بازی نشه، پرسپولیس این فصل قهرمان آسیاست ، میزبانی بدون تماشاگر ویژگی خاصی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا سه نشه بازی نشه، پرسپولیس این فصل قهرمان آسیاست ، میزبانی بدون تماشاگر ویژگی خاصی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید