بیانیه تند باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور ، تمام تیم ها در امنیت کامل این شهر را ترک کردند

به گزارش آقای ابوالفضلی، موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور تبریز بیانیه ای را صادر کرد.

بیانیه تند باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور ، تمام تیم ها در امنیت کامل این شهر را ترک کردند

به گزارش آقای ابوالفضلی، در این بیانیه آمده است:

مسجدسلیمان معروف به شهر اولین ها در کشور و خاورمیانه است؛ شهری که فوتبال برای اولین بار از این شهر به سایر شهرهای کشور اشاعه پیدا کرد.

اکنون نیز باید خطاب به باشگاه تراکتور که در اقدامی غیرحرفه ای و احساسی طبق صحبت های بدون اساس باشگاه نساجی عنوان نموده به خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی کند، بگوییم شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین ها فوتبال بازی کنید، تیم های با قدمت بسیاری پا به مسجدسلیمان گذاشته اند و در امنیت کامل و بدون هیچ مسئله ای این شهر را ترک کردند.

اگر شما برای نتیجه گیری در پی متوسل شدن به عوامل دیگری هستید این جای خود دارد، اما نکته قابل تامل این است که مدیرعامل این باشگاه خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بودند و سوال این است که آقای مدیر چطور آن موقع در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه نه؟!

ضمن این که فراموش نمی کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد و باید بگوییم کارهای شما برای تخریب تیم های خوزستانی نخ نما شده بود و لطفا تا این مقدار به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید.

لطفا در پی بهانه نباشید و شان فوتبال را با صحبت هایی این چنینی زیر سوال نبرید و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بیانیه تند باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور ، تمام تیم ها در امنیت کامل این شهر را ترک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه تند باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتور ، تمام تیم ها در امنیت کامل این شهر را ترک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید