بنزین باز هم در آمریکا گران شد، احتمال ثبت رکورد قیمت

به گزارش آقای ابوالفضلی، با آرام شدن طوفان های زمستانی در سراسر آمریکا، تقاضا برای بنزین در این کشور افزایش یافته و قیمت این محصول طی هفته گذشته رشد 6.4 درصدی را ثبت نموده است.

بنزین باز هم در آمریکا گران شد، احتمال ثبت رکورد قیمت

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل آقای ابوالفضلی به نقل از اویل پرایس، با آرام شدن طوفان های زمستانی در سراسر آمریکا، تقاضا برای بنزین در این کشور در هفته گذشته افزایش یافت و به 1.8 درصد بالاتر از میانه 4 هفته گذشته رسید. این درحالی است که قیمت بنزین در این کشور در حال افزایش است و در این هفته می تواند به رکورد 3.50 دلار در هر گالن برسد.

پاتریک د هان، رئیس بخش تحلیل بنزین در شرکت گس بادی گفت آمارهای این شرکت نشان داد، به علت آرام شدن طوفان ها، تقاضای هفتگی بنزین در آمریکا در هفته گذشته 6.4 درصد نسبت به هفته پیش از آن افزایش یافته است و 1.8 درصد بالاتر از میانه 4 هفته گذشته (یک ماه پیش) بوده است.

قیمت بنزین در این کشور در حال افزایش است و در این هفته می تواند به رکورد 3.50 دلار در هر گالن برسد.

وی اضافه نمود با افزایش قیمت نفت برنت به بالای 95 دلار در هر بشکه، میانه قیمت بنزین در آمریکا نیز احتمالا در این هفته افزایش یابد.

با قیمت 94 دلار برای نفت خام آمریکا، میانه قیمت بنزین در این هفته به 3.50 دلار به ازای هر گالن خواهد رسید.

تا 14 فوریه، میانه هر گالن بنزین در آمریکا 3.488 دلار بود این رقم در ماه گذشته 3.306 دلار و در مدت مشابه سال گذشته 2.505 دلار به ازای هر گالن بوده است.

انجمن اتومبیل آمریکا گفت قیمت بالای نفت خام همچنان علت اصلی افزایش قیمت بنزین در هفته های اخیر است. آب و هوای معتدل زمستانی و خوش بینی در خصوص احتمال فروکش کردن سویه اُمیکرون سبب افزایش تقاضا برای بنزین شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "بنزین باز هم در آمریکا گران شد، احتمال ثبت رکورد قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزین باز هم در آمریکا گران شد، احتمال ثبت رکورد قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید