برپایی ایستگاه های استقبال از مسافران در مرکز

به گزارش آقای ابوالفضلی، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، با بیان اینکه ایستگاه های اطلاع رسانی و استقبال از مسافران نوروزی با شعار تهران دوست داشتنی و در قالب ویژه برنامه های نوروزی تحت عنوان بهار ایران برپا می گردد، گفت: براساس برنامه ریزی اجرا شده در 79 نقطه تهران ایستگاه های اطلاع رسانی و در 11 نقطه مبادی ورودی تهران، ایستگاه های استقبال از مسافران برپا می گردد.

برپایی ایستگاه های استقبال از مسافران در مرکز

وی با بیان اینکه 140 هزار پک تهرانگردی تا به امروز آماده شده است تا با قیمت تنها ده هزار تومان به مسافران و گردشگران فروخته گردد، گفت: ارزش این پک ها 300 هزار تومان است که تنها به قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسد و به بچه هایی که به همراه والدین خود برای خرید این پک ها مراجعه نمایند نیز یک کتاب هدیه داده می گردد.

به گفته قاسمی، در داخل بسته های گردشگری، نقشه به روز تهران و مکان های دیدنی آن و بعلاوه تصاویر و معرفی جاذبه های گردشگری شهرداری تهران و مرکز وجود دارد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اضافه کرد: هدف ما معرفی ناشناخته های تهران است که در این بسته به این مهم توجه شده است. بعلاوه تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری نیز در داخل این بسته ها وجود دارد و این در حالی است که علاوه بر فهرست مراکز دارای تخفیف، 15 بُن دو نفره برای بازدید از مراکز مختلف همانند توچال، برج آزادی و... در داخل بسته ها گنجانده شده و به همین علت نیز ارزش ریالی بسته گردشگری، حدود 300 هزار تومان است.

منبع: گردشبان

به "برپایی ایستگاه های استقبال از مسافران در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی ایستگاه های استقبال از مسافران در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید