انتقاد شدید منندز از رأی سنا به تبرئه ترامپ

به گزارش آقای ابوالفضلی، خبرگزاری خبرنگاران-به گفته رئیس کمیته روابط خارجی سنا، آمریکا بهای سنگینی را برای دروغ های رئیس جمهور ترامپ پرداخت نموده است.

انتقاد شدید منندز از رأی سنا به تبرئه ترامپ

به گزارش آقای ابوالفضلی؛ باب منندز، سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی و رئیس کمیته روابط خارجی سنا در واکنش به رأی سنای آمریکا به تبرئه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت: این یک ناجوانمردی سیاسی محض است و من می ترسم که عدم پذیرش آن ها در جوابگو کردن دونالد ترامپ، پیامد های منفی و حتی خطرناکی برای آینده کشورمان داشته باشد.

وی در بیانیه ای بعد از رأی خود برای محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به علت تحریک به شورش در ساختمان کنگره آمریکا برای متوقف کردن تایید نتایج انتخابات نوشت: امروز، من به محاکمه رئیس جمهور (سابق) دونالد ترامپ به دلیل تحریک به شورش علیه ایالات متحده رأی دادم. فرایند این دادگاه معین کرد که رئیس جمهور ترامپ باعث تحریک حمله خشونت آمیز به کنگره شد.

وی سپس به سبب ندادن دستور به استقرار گارد ملی برای یاری به پلیس کنگره و نجات جان آمریکایی ها، به وظیفه خود به عنوان فرمانده کل قوا خیانت کرد. انگیزه روشن و اعلام شده رئیس جمهور ترامپ، برهم زدن یک انتخابات آزاد و عادلانه در تلاشی ناامیدانه برای چنگ زدن به قدرت بود.

در ادامه بیانیه منندز آمده است: کشور ما بهای سنگینی برای دروغ هایی پرداخت کرد که رئیس جمهور ترامپ به صورت خیلی آزاد منتشر می کرد.

رئیس کمیته روابط خارجی سنا همچنین خاطر نشان کرد: مدیران استیضاح مجلس نمایندگان همچنین کاملاً به طور شفاف معین کردند که رئیس جمهور ترامپ می توانست به سرعت برای نجات جان مردم و دفاع از کنگره اقدام کند، اما او در عوض ساعت های زیادی صرف آرمیدن در هرج و مرج آشکار شده به نام خود کرد. من نمی توانم فکر کنم خیانت بالاتری به قانون اساسی و تخلف از وظیفه یک فرمانده کل قوا از خودداری از اقدام برای نجات جان آمریکایی ها وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انتقاد شدید منندز از رأی سنا به تبرئه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید منندز از رأی سنا به تبرئه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید