اقدام عجیب علیرضا بیرانوند با فرستادن یک بوسه

به گزارش آقای ابوالفضلی، علیرضا بیرانوند بار دیگر در نقشی تاثیرگذار برای پرسپولیس ظاهر شد و اینبار با دو مهار و واکنش فوق العاده خود، تیمش را به سه امتیاز ارزشمند بازی رساند.

اقدام عجیب علیرضا بیرانوند با فرستادن یک بوسه

گلر ملی پوش پرسپولیس در شرایطی دومین کلین شیت پیاپی خود را ثبت کرد که اینبار کار سخت تری نیز پیش رو داشت. او در دقایق ابتدایی بازی پیروز شد ضربه پنالتی امین پورعلی را مهار کند و در دقایق خاتمهی نیز با واکنشی دیدنی ضربه سرکش مهاجم گل گهر را که می توانست یکی از گل های حریف را شکل دهد، راهی کرنر کرد.

بیرانوند در خاتمه بازی نیز بدون تبادل نظری خاصی با اصحاب رسانه ترجیح داد راهی اتوبوس تیم گردد تا مهیای بازگشت به تهران شوند. این در حالی بود که درخواست پیاپی برای تبادل نظریی هرچند کوتاه در مورد این بازی و عملکرد این بازی تنها با گفتن جمله دوست دارم و مرسی که برای پوشش بازی آمدید همراه بود و در نهایت در میان ناامیدی آقای ابوالفضلی برای تبادل نظر با وی، یک بوسه نیز از او دریافت کردند.

شماره یک پرسپولیس که پیش از ترک این تیم و حضور در فوتبال اروپا، یکی از بازیکنان تاثیرگذار آن ها محسوب می شد، بار دیگر و در بازگشت توانسته چهره ویژه ای از خود به نمایش بگذارد و تاثیر یک گلر شش دانگ برای کسب نتیجه را به خوبی به نمایش بگذارد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "اقدام عجیب علیرضا بیرانوند با فرستادن یک بوسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب علیرضا بیرانوند با فرستادن یک بوسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید