پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک ستاره مشهور ، مهاجمی با کارنامه و قدرت گلزنی بالا

به گزارش آقای ابوالفضلی، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بالاخره برای جذب مهاجم مدنظر خود به جمع بندی رسید.

پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک ستاره مشهور ، مهاجمی با کارنامه و قدرت گلزنی بالا

به گزارش آقای ابوالفضلی، بعد از جدایی سه مهاجم پرسپولیس اکنون این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل نو و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا، در پی مهاجم خارجی است.

یحیی گل محمدی در این زمینه با پشت سر گذاشتن هفته اول لیگ مدعی شده بود که رزومه بیش از 30 بازیکن خارجی در پست مهاجم را مورد آنالیز قرار داده و هنوز به جمع بندی در این خصوص دست نیافته و نمی خواهد برای این انتقال ریسک نموده تا مهاجمی بی کیفیت را به تهران آورده و ضمن صرف هزینه، از نظر کیفی و گلزنی نیز راهگشای آنها نباشد.

اکنون اما خبر می رسد که سرمربی پرسپولیس روز گذشته نام مهاجم مدنظرش برای حضور در این تیم را به باشگاه اعلام نموده است. مهاجم مدنظر سرمربی پرسپولیس که از حیث کارنامه چهره ای قابل توجه و کارگشا به نظر می رسد، با رقمی حدود یک میلیون دلاری برای حضور در این تیم روبرو شده است و هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

این مهاجم گلزن که در یکی از لیگ های معتبر فوتبال اروپا سابقه بازی دارد و در تیم صاحبنامی نیز حضور داشته، از حیث آمار گلزنی نیز مهره ای ویژه و قابل اعتنا به نظر می رسد و باید دید برابر پیشنهاد پرسپولیس چه واکنشی خواهد داشت.

پرسپولیس فصل گذشته پیروز شده بود یورگن لوکادیا مهاجم صاحبنام هلندی را به خدمت گرفته بود که پیش از سرانجام نیم فصل به واسطه مشکل شخصی از جمع سرخپوشان جدا شده بود تا در آستانه ساعاتی مانده به دربی این تیم و یحیی گل محمدی را با شوک بزرگی روبرو کند. سرخ ها در فصل گذشته شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا را نیز به خدمت گرفته بود که نتوانستند در خط حمله نمایش پیروزی از خود به جا بگذارند و در ادامه برای فصل نو دعوت به همکاری نشده بودند.

باید دید مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی چه شرایطی را در مسیر مذاکره با سرخ ها دنبال خواهد نمود و آیا طرفین به نتیجه لازم برای توافق و امضای قرارداد خواهند رسید یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک ستاره مشهور ، مهاجمی با کارنامه و قدرت گلزنی بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک ستاره مشهور ، مهاجمی با کارنامه و قدرت گلزنی بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید