اتفاقی عجیب در مترو تهران!

به گزارش آقای ابوالفضلی، خبرآنلاین نوشت: هفته گذشته در متروی تهران به واسطه حضور افرادی با گریم یکسان و غیرمعمول، هفته عجیبی بود. چند روز قبل جریانی در فضای مجازی ایجاد شد که خبر حضور افرادی با سر های سفیده رنگ شده در مترو را منتشر می کرد. این افراد در عین این که ظاهری ساده با لباس های معمولی داشتند و فعالیت های روزمره یک شهروند عادی را انجام می دادند، سرهایشان را به رنگ سفید در آورده بودند؛ طوری که انگار یک سطل رنگ بر سر و رویشان ریخته بود!

اتفاقی عجیب در مترو تهران!

این جریان در فضای مجازی خبرساز شد و عده زیادی از مردم درباره قصد و نیت این افراد اظهار نظر کردند. حتی برخی از خبرگزاری های مجازی نیز به این موضوع پرداخته و سعی در تفسیر این کنش داشتند. برخی ادعا داشتند این یک حرکت اجتماعی است که سعی دارد مفهوم مشخصی را منتقل کند. برخی دیگر معتقد بودند این یک حرکت نمادین است و باید منتظر صحبت های این افراد باشیم. با این حال عده ای هم گمان می بردند که این، بخشی از یک سناریوی تبلیغاتی است! وجه اشتراک همه عقاید این بود که این گروه توانسته اند به هدف نهایی خود رسیده و نظر ها را به خود جلب نمایند.

حال پس از گذشت چند روز از این اتفاق که به میزان کافی در فضای مجازی پررنگ و خبرساز شده بود، پرده از راز افراد سفید رنگ برداشته شد!

حقیقت این است که این نمایش، در واقع یک سناریوی تبلیغاتی از خمیردندان سفیدنماینده میسویک بود که به برترین شکل به اجرا عایدی. افراد سفید رنگ شده با گریم خود به نوعی نشان دهنده سفیدی و قدرت سفیدنمایندگی این خمیر دندان بودند و فارغ از این مسائل، به نحوی در میان جمعیت حاضر شدند که توجه همه را به خود جلب کردند.

خمیر دندان میسویک برای معرفی خود به طیف گسترده ای از مخاطبین، راهکار خلاقانه ای را به کار گرفت. این مجموعه بدون آن که نامی از برند خود مطرح کند، از ترفندی برای وایرال شدن یک موضوع استفاده نموده و سپس، از آن جا که موضوع یک سناریوی از پیش معین شده بود، آن را با نام برند خود پیوند داد. حالا بسیاری از ما برای پیگیری خبر افراد سفید رنگ متروی تهران، به خمیر دندان سفیدنماینده میسویک می رسیم. برند موفقی که به نظر می رسد تا مدت ها با این تصویر عجیب و جالب توجه شناخته خواهد شد.

سالار اسکندری مدیر مارکتینگ شرکت سیلانه سبز درباره این کمپین شرح داد: ما در ابتدا با تحقیقات بازار به اهمیت سفید بودن دندان برای مردم پی بردیم که جزو مهم ترین دغدغه هایشان بود. پس از آنالیز چندین ایده متفاوت به این ایده رسیدیم و بعلاوه چالش های گوناگونی مانند اخذ مجوز های محیطی و کنترل سوءتعبیر های مختلف را پیش بینی و سعی کردیم آن ها را تا حد امکان رفع کنیم. مزیت و تفاوت این کمپین قدرت نفوذ آن در بین مردم بود. کمپین ها و برند های معدودی توانسته بودند جامعه ایرانی را برای مدتی درگیر و کنجکاو نمایند. مارکتینگ ایران احتیاج به حرکت های حساب شده متفاوت و افزایش ریسک پذیری دارد.

ما با تیم خانه خلاقیت mirror پس از آنالیز، تحقیقات و تست های اولیه، این کمپین را استارت زدیم؛ به امید اینکه بتوانیم در جهت تزریق نوآوری به مارکتینگ ایران قدم برداریم. برند میسویک همیشه برای مردم ایران سوپرایز های مختلفی داشته و بین مردم محبوبیت خاصی به دست آورده است. اسپره خوشبونماینده دهان میسویک که با استقبال مردم روبرو شده است، کمپین بعدی ما خواهد بود.

منبع: فرارو

به "اتفاقی عجیب در مترو تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب در مترو تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید