50 طرح در خراسان جنوبی مشمول امهال تسهیلات گردشگری هستند

به گزارش آقای ابوالفضلی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، 50 طرح در خراسان جنوبی مشمول امهال تسهیلات گردشگری هستند.

50 طرح در خراسان جنوبی مشمول امهال تسهیلات گردشگری هستند

علی اکبر اکبری راد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: براساس این ابلاغیه بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی اخذ شده به وسیله تاسیسات و فعالان گردشگری دارای مجوز از وزارت گردشگری تا سرانجام امسال امهال می گردد و به انتهای دوره تقسیط منتقل خواهد شد تا پس از آخرین قسط وصول گردد.

وی گفت: با آنالیز های اجرا شده در استان و برای اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط اقدامات و پیگیری های لازم انجام شده است که متقاضیان باید برای امهال تسهیلات دریافتی به بانک های عامل مراجعه نمایند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: بانک های ملی، ملت، پست بانک، سینا، کشاورزی و صادرات پرداخت نمایندگان این گونه تسهیلات به متقاضیان هستند و آمادگی دارند تا در اجرای مصوبه دولت سیزدهم مبنی بر امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری استان مساعدت نمایند.

وی اضافه کرد: تسهیلات پرداختی از محل صندوق کارآفرینی امید نیز مشمول برخورداری از این مصوبه می گردد و این صندوق نیز آمادگی همکاری با متقاضیان تسهیلات گردشگری را دارد.

اکبری راد اعلام کرد: مجموع تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان خراسان جنوبی که مشمول این مصوبه می گردد، 35 میلیارد تومان است و این اقدام و ابلاغیه اخیر دولت به منظور حمایت و پشتیبانی از تاسیسات و فعالان گردشگری که در دوران شیوع کرونا دچار خسارت و زیان شده اند، ابلاغ شده است.

وی گفت: ضرورت دارد متقاضیان و فعالان بخش گردشگری برای امهال بازپرداخت تسهیلات اشتغالزایی خود به بانک های عامل مراجعه و از این فرصت استفاده نمایند.

منبع: همگردی

به "50 طرح در خراسان جنوبی مشمول امهال تسهیلات گردشگری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 طرح در خراسان جنوبی مشمول امهال تسهیلات گردشگری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید