22 ساعت آموزش ویژه حوادث برای مادران

به گزارش آقای ابوالفضلی، توانمندسازی مادران در برخورد با حوادث و بحران های احتمالی دوره ای است که با هدف آگاهی بخشی به مادران منطقه19 به صورت رایگان در 4سرای محله منطقه19 به اجرا درآمده است.

22 ساعت آموزش ویژه حوادث برای مادران

به گزارش آقای ابوالفضلی، این اقدام جالب با هدف ارتقای دانش، آگاهی و تقویت مهارت های مادران در زمینه شناخت لوازم موردنیاز یاری های اولیه و بعلاوه روش های اولیه نجات، شناخت انواع سوختگی، خفگی، اختلالات تنفسی، انواع زخم و خونریزی، طریقه بانداژ و آتل بندی و نحوه انتقال مصدوم به مراکز درمانی و... به صورت رایگان در کانون های مادر و کودک 4سرای محله منطقه19 به اجرا درآمده است.

حسین اخگر پور، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه19، با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی که در قالب اجرای فوریت های پزشکی در مواقع بحران است با مشارکت اداره سلامت منطقه و جمعیت هلال احمر شهرری در 2سرای محله خانی آباد جنوبی، خانی آبادنو، بهمنیار و نعمت آباد به صورت رایگان به اجرا درآمده است، می گوید: با توجه به کنجکاوی بچه ها و تمایل آنها به تجربه اشیاء و ابزار که اغلب باعث در معرض خطر قرار گرفتن و ایجاد حادثه می گردد، این دوره های آموزشی برای مادران منطقه تدارک دیده شده است که برای بهره مندی از آن می توانند به خانه های سلامت سراهای محلات منطقه مراجعه نمایند.

آنطور که اخگرپور می گوید: این دوره ها در روزهای زوج از ساعت 15 تا 16:30 به صورت تئوری و عملی آموزش داده می گردد و داوطلبان پس از اتمام 22 ساعت دوره آموزشی، مدرک معتبر یاری های اولیه از جمعیت هلال احمر شهرری دریافت می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "22 ساعت آموزش ویژه حوادث برای مادران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 ساعت آموزش ویژه حوادث برای مادران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید