گوش دادن به موسیقی و خوانش کتاب با صدای بلند حال افراد را خوب می نماید

به گزارش آقای ابوالفضلی، محمدی شنیدن موسیقی دلخواه با صدای بلند و خوانش کتاب را از راهکارهایی برای حال خوب و دور کردن افکار منفی از افراد دانست.

گوش دادن به موسیقی و خوانش کتاب با صدای بلند حال افراد را خوب می نماید

فاطمه محمدی با تاکید بر اینکه داشتن حال خوب مستلزم داشتن اراده خود فرد هم می باشد، گفت: تاثیر افکار منفی بسیار مخرب است و باعث عقب گرد افراد می گردد. باید این افکار را از خود دور کنیم و آن را کنترل کنیم. در آدم های مختلف نسخه های مختلفی وجود دارد و باید برای از بین رفتن این افکار منفی خودمان یاری کنیم.

وی شنیدن موسیقی دلخواه با صدای بلند را از تکنیک هایی معرفی کرد که موجب حال خوب و دور کردن افکار منفی از افراد می گردد و در ادامه شرح داد: اگر مشغله زیادی داریم با گوش دادن به یک موسیقی با صدای بلند و حتی همخوانی با آن تاثیر زیادی در ایجاد حال خوب دارد و سبب مدیریت افکار ما می گردد و فکر ما برای مدتی به افکار منفی نمی پردازد.

این کارشناس خانواده تاکید نمود: می توانیم این تکنیک را در خوانش کتاب نیز لحاظ کنیم. اگر افراد احساس می نمایند حال خوبی ندارند می توانند کتاب مورد علاقه شان را ولو این که قبلا هم آن را مطالعه نموده اند برای بار دوم یا سوم تکرار نمایند البته این خوانش را با صدای بلند انجام دهند. این کار باعث می گردد امواج منفی فکر به سمت بایگانی شدن و نبودن حرکت کند و فکر شما درگیر مسائل دیگر گردد.

بیشتر بخوانید

وی خنده با صدای بلند را از دیگر راه حل ها برای داشتن حال خوب برشمرد و در عین حال گفت: بعضی این حرکت را زشت می دانند در حالی که دانشمندان تحقیق نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که برای داشتن حال خوب احتیاج است گاهی اوقات با صدای بلند بخندیم.

محمدی تاکید نمود: فکر کردن به اتفاقات خوب گذشته از دیگر راه حلها برای این مبحث است. ما خیلی وقت ها یاد گرفته ایم در خصوص موفقیت ها و اتفاقات خوبی که برایمان افتاده به ندرت صحبت کنیم اگر می خواهیم حال خوبی داشته باشیم باید سعی کنیم در خصوص اتفاقاتی که در زندگی مان افتاده و یا قرار هست بیافتد صحبت کنیم این باعث مدیریت فکر می گردد و باعث فریب احساسی می گردد.

وی با بیان اینکه باید به خودتان اجازه غر زدن بدهید، شرح داد: گاهی اوقات حس می کنیم حس ندامت همان عذاب وجدان است در حالی که این دو با هم متفاوت هستند. این چرا ها و غر زدن ها به ما فرصت می دهد که به خودمان برگردیم و توجه داشته باشیم.

آقای ابوالفضلی اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گوش دادن به موسیقی و خوانش کتاب با صدای بلند حال افراد را خوب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوش دادن به موسیقی و خوانش کتاب با صدای بلند حال افراد را خوب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید