وعده های ترودو برای مسکن، ساخت 17000 خانه تازه

به گزارش آقای ابوالفضلی، نخست وزیر جاستین ترودو روز سه شنبه بیان کرد که دولت فدرال 17000 خانه تازه را به وسیله تزریق بودجه بیشتر برای پروژه هایی از جمله برنامه اجاره به شرط تملیک دولت فدرال و راه اندازی مرحله سوم طرح Rapid Housing دولت ایجاد خواهد نمود.

وعده های ترودو برای مسکن، ساخت 17000 خانه تازه

به گزارش آقای ابوالفضلی به نقل از narcity، این بودجه شامل تامین اقتصادی برای سه پروژه به مبلغ دو میلیارد دلار برای ایجاد هزاران واحد نو است.

این دو میلیارد دلار بودجه های اعلام شده قبلی فدرال را هم دربرمی گیرد.

از این سه پروژه، دو پروژه زیر نظر صندوق نوآوری مسکن مقرون به صرفه (Affordable Housing Innovation Fund) است که در سال 2016 درتلاش برای ایجاد مسکن مقرون به صرفه راه اندازی شد.

ترودو گفت که دولت فدرال در نظر دارد 10800 خانه نو ایجاد کند که 6000 مورد آن واحدهای مقرون به صرفه خواهند بود.

در همین حال، درخواست ها برای طرح پنج ساله اجاره به شرط تملیک این صندوق در حال حاضر باز است. این پروژه به ارائه دهندگان مسکن اجازه می دهد تا برای بودجه دولتی درخواست بدهند.

علاوه بر این، ترودو مرحله سوم طرح مسکن سریع دولت فدرال را برای ایجاد 4500 واحد مسکونی مقرون به صرفه گفت که بخشی از آن به زنان و افرادی که در معرض خطر بی خانمانی هستند اختصاص داده شده است.

به گفته ترودو، فراهم کردن مسکن مقرون به صرفه پیچیده است و یک شبه محقق نمی گردد. اما گام هایی مثل اقدام امروز نزدیک شدن به این هدف و خانه دار شدن افراد بیشتری را ممکن می نماید.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا

به "وعده های ترودو برای مسکن، ساخت 17000 خانه تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های ترودو برای مسکن، ساخت 17000 خانه تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید