شرایط نامناسب ذخایر آبی در مرکز؛ الگوی مصرف تغییر کند

به گزارش آقای ابوالفضلی، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به لزوم اصلاح الگوی مصرف آب در تهران با توجه به نامناسب بودن شرایط ذخایر آب در مرکز تاکید کرد.

شرایط نامناسب ذخایر آبی در مرکز؛ الگوی مصرف تغییر کند

جعفر شربیانی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر خود با بیان این مطلب اضافه نمود: بر اساس آمار و ارقامی که منتشر می شود از لحاظ ذخایر آبی شرایط خوبی نداریم و باید به مردم یادآوری شود که شرایط آب در سال جاری شرایط ویژه ای است و اگر الگوی مصرف تغییر نکند تابستان با ذخیره بندی روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از وزارت نیرو و آب منطقه ای به شورا دعوت شوند که اطلاع رسانی درخصوص الگوی مصرف و تببین شرایط برای مردم در زمینه مصرف آب انجام و روش های جدیدی اتخاذ شود چراکه روش های پیشین پاسخگو نبوده است.

شربیانی اظهار داشت: باید در کار مردم قرار بگیریم و با توجه به ظرفیت گسترده آموزشی شهرداری، از این ظرفیت برای اطلاع رسانی درخصوص مصرف آب استفاده کنیم هرچند در این زمینه صدا و سیما نیز نقش ویژه ای دارد.

وی یادآور شد: درخواست ما از شهرداری این است که در مصرف منابع آبی روش صرفه جویانه داشته باشد و گزارش عاجلانه در این خصوص ارائه دهد و به نوعی شهرداری نهادی باشد که در این زمینه پیش قدم بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شرایط نامناسب ذخایر آبی در مرکز؛ الگوی مصرف تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامناسب ذخایر آبی در مرکز؛ الگوی مصرف تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید