واکنش تیم اماراتی به درخواست مجیدی و جذب ستاره استقلال

به گزارش آقای ابوالفضلی، رئیس باشگاه اتحاد کلباء به ستایش از مهدی قایدی پرداخت و از جذب این بازیکن به عنوان یک دستاورد بزرگ برای تیمش سخن به میان آورد.

واکنش تیم اماراتی به درخواست مجیدی و جذب ستاره استقلال

به گزارش آقای ابوالفضلی آنلاین، مهدی قایدی یکی از خریدهای تابستانی اتحاد کلباء با راهنمایی فرهاد مجیدی به شمار می آید.

قایدی فصل قبل را به صورت قرضی در استقلال پشت سرگذاشت. او بازیکن الاهلی به شمار می آید و این باشگاه با درخواست باشگاه اتحاد کلباء برای جذب این بازیکن تا انتها فصل موافقت کرد تا او شاگرد فرهاد مجیدی گردد.

محمد عبید الیماحی، رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء در واکنش به جذب مهدی قایدی گفت: جذب قایدی باتوجه به توانایی های فنی و مهارت بالایی که دارد یک دستاورد برای تیم به شمار می آید. جذب این بازیکن بر اساس خواسته سرمربی تیم، فرهاد مجیدی بود. سرمربی تیم در پی آوردن برترین بازیکنان برای تقویت تیم برای فصل پیش رو و رسیدن به خواسته های مورد نظر است و جذب قایدی به همین دلیل انجام شد.

تیم اتحاد کلباء که خود را آماده فصل تازه لیگ امارات می نماید در کشور اسلوونی اردو زده است. مهدی قایدی خرید تازه این تیم هم راهی اسلوونی شده است و امروز در تمرین تیم شرکت خواهد نمود.

اتحاد کلباء با راهنمایی فرهاد مجیدی عملکرد خوبی در لیگ امارات داشت و همین باعث شد تا باشگاه قرارداد این سرمربی ایرانی را یک فصل دیگر تمدید کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش تیم اماراتی به درخواست مجیدی و جذب ستاره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تیم اماراتی به درخواست مجیدی و جذب ستاره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید