گابریل پین: بازیکنان ایرانی تکنیک خوبی دارند

به گزارش آقای ابوالفضلی، مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال می گوید بازیکنان ایرانی تکنیک بسیار خوبی دارند.

گابریل پین: بازیکنان ایرانی تکنیک خوبی دارند

به گزارش آقای ابوالفضلی، گابریل پین درباره حضورش در تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: این یک انتخابی بود که آقای مجیدی خیلی با من صحبت کردند تا من راضی بشوم. من 45 سال است در فوتبال هستم و می خواستم تجربه جدیدی به دست بیاروم. بعد از یک ماه که به استقلال آمدم، راضی هستم.

او بعلاوه گفت: در زندگی گاهی اتفاقاتی رخ می دهد. دوستی دارم که وکیل است که دوست فرهاد مجیدی است. آقای مجیدی می خواستند دستیار ایتالیایی داشته باشند و به وسیله این وکیل و یک ایجنت مذاکراتی انجام شد. من باید سه ماه قبل می آمدم اما مشکلاتی وجود داشت و تلفنی در تماس بودیم.

پین در ادامه گفت: وقتی در امارات بودم مدتی روی فوتبال ایران تحقیق کردم و بعد با استراماچونی صحبت کردم. او به من گفت که استقلال تیم خوبی است و من راضی شدم که به این تیم بیاییم. استراماچونی فقط حرف خوب درباره ایران زده است. فیلم داربی ها را دیدم و الان آماده بازی ها هستم. داربی رم و لاتزیو می تواند داربی ایران باشد.

وی ادامه داد: فوتبال ایران از درجه بالایی برخوردار است و تیم ملی خوبی هم دارد. کشف کردم که تکنیک ایرانی ها بسیار خوب است.

او در ادامه درباره مصاف استقلال و الهلال هم گفت: دو روز قبل از بازی به تیم ملحق شدم. الهلال بازیکنان خوبی جذب نموده بود و اختلاف زیادی با ما داشت. اگر 20 روز بیشتر تمرین نموده بودیم می توانستیم برنده باشیم. تیم برابر الهلال خوب جنگید اما کم شانس بود. اعتقاد دارم باید از باخت درس بگیریم. الان تمرکزم روی بازیکنان است و باید به خوبی آنها را بشناسم. من می خواهم طرز فکر بازیکنان را برنده کنم. در استقلال بازیکنان جوانی حضور دارند که احتیاج به اعتماد به نفس دارند. امیدوام بتوانم به آنها اعتماد به نفس بدهم.

پین بعلاوه گفت: زمانی که در تیم ملی فوتبال ایتالیا بودم همواره کنجکاو تیم ملی ایران بودم چون چند بازیکن ایرانی هم در اروپا بازی می کردند.

وی درباره شناختش از بازیکنان استقلال هم گفت: الان باید بازیکنان را بشناسنم و بدانم ظرفیت آنها چقدر است و چیزی را بخواهم که بازیکنان بتوانند انجام بدهم. امیدوارم هرچه زودتر بازیکنان را بشناسم. استقلال سه دفاع میانی خوب دارد که برای پیوسته کردن تیم بسیار خوب هستند.

او بعلاوه درباره تیم ملی امارات پیش از ملاقات برابر ایران ه گفت: ظرفیت فوتبال ایران بالاتر از فوتبال امارات است. نباید حریف را دست کم بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گابریل پین: بازیکنان ایرانی تکنیک خوبی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابریل پین: بازیکنان ایرانی تکنیک خوبی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید