دو پیشنهاد فدراسیون برای مربیان ایتالیایی؛ برنده توپ طلا اوکی داده بود!

به گزارش آقای ابوالفضلی، وینچنزو مونتلا و فابیو کاناوارو دو گزینه ایتالیایی برای راهنمایی فدراسیون فوتبال بودند.

دو پیشنهاد فدراسیون برای مربیان ایتالیایی؛ برنده توپ طلا اوکی داده بود!

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی مدت ها بعد از جام دنیای بدون سرمربی بود و بعد از قطعی شدن جدایی کیروش از تیم ملی ، مدیران فدراسیون با چند گزینه خارجی و یک گزینه داخلی که امیر قلعه نویی بود، مذاکراتی را آغاز کردند و در نهایت هم همان تک گزینه داخلی راهنمایی تیم ملی را برعهده گرفت و قرار است قلعه نویی از چند روز آینده رسما کارش را در تیم ملی آغاز کند و تا انتها بازی های جام ملت های آسیا هم راهنمایی تیم ملی را برعهده داشته باشد.

در بین گزینه های خارجی که فدراسیون فوتبال مدنظر قرار داشت، دو گزینه جدی تر از بقیه مورد آنالیز نهاده شد. فیلیکس سانچز اسپانیایی که در جام دنیای هم راهنمایی تیم ملی قطر را برعهده داشت، اصلی ترین گزینه تاج برای تیم ملی بود ولی طرفین بر سر مدت زمان قرارداد و بعلاوه مبلغ به توافق نرسیدند و سانچز هم راهنمایی تیم ملی اکوادور را در دست گرفت. گزینه دوم تیم ملی وینچنزو مونتلا ستاره سابق تیم رم و تیم ملی ایتالیا بود که هم اکنون در ترکیه و باشگاه آدنا فعالیت می نماید.

مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به شمار میرود،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و خاطرنشان کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید. فدراسیون فوتبال دو بار به صورت رسمی پیشنهاد خود را برای حضور موتلا در تیم ملی ارسال کردند ولی وینچنزو ضمن تشکر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ، خاطرنشان کرد می خواهد در ترکیه به کارش ادامه دهد و در حال حاضر نمی تواند راهنمایی تیم دیگری را بپذیرد.

اما مونتلا تنها گزینه ایتالیایی معرفی گردیده به تاج نبود. فابیو کاناوارو فوق ستاره تیم ملی ایتالیا و باشگاه هایی چون یوونتوس ، رئال مادرید و اینتر که سابقه قهرمانی دنیا را با کشورش در جام دنیای 2006 دارد، دیگر گزینه ایتالیایی بود که به فدراسیون فوتبال معرفی گردید. کاناوارو که آخرین مدافع برنده توپ طلا بود، چند سالی است که وارد عرصه مربیگیری شده و سابقه کار در فوتبال چین را هم دارد.

با این حال خیلی در مربیگری پیروز نبوده است. آنطور که شنیدیم کاناوارو حاضر بود با قراردادی 2 ساله و هر سال با دستمزد یک میلیون دلار راهنمایی تیم ملی را بر عهده بگیرد ولی مدیران فدراسیون فوتبال با این گزینه مجذوب کننده مخالفت کردند. لازم به ذکر است به غیر از این 3 گزینه خارجی ، مربیان دیگری هم بودند که فدراسیون با آن ها وارد مذاکره شد و یا از طرق مختلف به مدیران فدراسیون معرفی گردیدند ولی مورد قبول قرار نگرفتند و یا در همان ابتدای مذاکره دستمزد های زیادی را طلب کردند و همین موضوع باعث عقب نشینی مدیران فدراسیون فوتبال شد.

منبع: فرارو

به "دو پیشنهاد فدراسیون برای مربیان ایتالیایی؛ برنده توپ طلا اوکی داده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پیشنهاد فدراسیون برای مربیان ایتالیایی؛ برنده توپ طلا اوکی داده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید