هتل های خاصی که براساس پارک های موضوعی طراحی شده اند (قسمت دوم)

به گزارش آقای ابوالفضلی، اگر فکر می کنید اقامت در نزدیکی مجیک کینگدام یا یونیورسال استودیوی فلوریدا به خودی خود اتفاق بزرگی است، پس خودتان را برای آشنایی با اتاق های خارق العاده ای آماده کنید که زرافه ها از پشت پنجره آن ها به داخل سرک می کشند.

هتل های خاصی که براساس پارک های موضوعی طراحی شده اند (قسمت دوم)

طراحان خوش ذوق هتل ها، برای جلب توجه دنیاگردان کوشش می نمایند تا علاوه بر ایجاد فضایی دلنشین برای استراحت و تجدید روحیه، با استفاده از ابتکارات خاص بتوانند خاطرات هیجان انگیزی برای مسافران بیافرینند. اگر دنیاگرد ماجراجویی هستید که اتفاقا از انیمیشن های دیزنی لند هم لذت می برید، بدون شک اقامت در یکی از هتل های زیر می تواند تا مدت ها شما را سرحال نگه دارد. این هتل ها شبیه هتل های معمولی نیستند و یک ویژگی خاص دارند که آن ها را از هتل های دیگر متمایز نموده است: طراحی داخلی اتاق های هتل ها با الهام از پارک های موضوعی صورت گرفته است.

ویلاهای تری هاوس (Tree house)؛ تفریحگاه ساراتوگا اسپرینگس (Saratoga Springs) دیزنی

سه ویلای سه خوابه در داخل جنگل قرار گرفته اند و برترین انتخاب برای استراحتی بدون دغدغه در دنیای والت دیزنی است و همگی جزئی از یک هتل مجلل با مضامینی ویکتوریایی هستند. محیط اطراف خانه های درختی بزرگی که 3 متر با زمین فاصله دارند، با دکوراسیون داخلی چوبی، یک پاسیوی بزرگ و طبیعتی که آن طرف درهای خانه ها وجود دارد، همخوانی دارد. می توانید در خانه بمانید و روی یک اجاق زغالی آشپزی کنید یا اینکه یک تاکسی آبی بگیرید و به دیزنی اسپرینگز بروید و دستپخت سرآشپزهای معروف دنیا را امتحان کنید.

هتل نیمب (Nimb Hotel)؛ تیوولی گاردنز (Tivoli Gardens)

این هتل بوتیک در کپنهاگ، دانمارک، اقامتگاهی در برترین سطح ممکن است که تاریخ را با تجملات در هم آمیخته است. 38 اتاق این هتل که داخل دومین پارک تفریحی دنیا بنا شده، دارای تزئینات متفاوت، امکانات زیبا و مناظری از باغ و پارک موضوعی است. این هتل، یک خط ارتباطی بین همه آن چیزهایی است که شگفت انگیز هستند: اتفاقات شبانه باشکوه یا یکی از بزرگ ترین قطارهای چوبی دنیا که هنوز هم با دست کار می نماید.

سوئیت دالی پارتون؛ استراحتگاه دریم ورلد (Dreamworld) دالی وود

مهمان های مجموعه هتل های خیره نماینده پیجن فورج (Pigeon Forge) در تنسی و پارک های آبی و موضوعی می توانند در اتاق های آن ها مثل سلاطین موسیقی زندگی نمایند. برترین سوئیت ها که در طبقه فوقانی هتل اسموکی مانتین (Smoky Mountain) واقع شده اند، شامل تختخواب هایی سایبان دار به همراه بالش هایی نرم، اتاق نشیمنی به رنگ صورتی و بنفش و نیز، حمامی جواهرنشان است که گویی برای ملکه یک کشور آماده شده اند. مهمانان می توانند حداقل برای یک شب، زندگی مانند زنان متمول دوران رنسانس را در استراحتگاه دریم ورلد تجربه نمایند.

هتل توی استوری (Toy Story)؛ استراحتگاه دیزنی شانگهای

فقط کافی است که یک بار پا به درون اتاق اندی بگذارید تا دیگر هیچ وقت هتل توی استوری در استراحتگاه دیزنی لند شانگهای را از قلم نیاندازید. هر اتاق خواب که با کاغذهای دیواری ابری پوشانده شده اند، شامل تصاویری از شخصیت های مشهور انیمیشنی است. مجسمه های بزرگی از وودی (Woody) و باز (Buzz) در خارج از این استراحت گاه وجود دارد، عروسک ها در لابی با شما سلام و احوال پرسی می نمایند و حتی یک فروشگاه بزرگ برای خریدن هدایایی با تم لاتسو (Lotso) وجود دارد، اما از همه بهتر، آسانسورهای آن است: به محض این که دکمه ای را فشار می دهید، صدای شاد جسی یا وودی را می شنوید که با شما صحبت می نمایند.

سوئیت فیری تیل (Fairy Tale: سرزمین پریان) در هتل دیزنی لند

بازدیدنمایندگان قصر زیبای خفته دیزنی لند نمی توانند در آن بخوابند، اما تخت خواب های سایبان دار شاهانه، تلویزیون های پنهان و دکوراسیون رنگارنگ در سوئیت های رویایی هتل دیزنی لند شباهت های زیادی با قصرها دارند. حمام سوئیت شامل نشانه هایی از افسانه های پریان است: کاشی هایی با تصاویری از قلعه نمادین پارک به همراه ویژگی های لوکسی مانند حمام بخار و وان های جکوزی. این هتل که در رتبه ای بالاتر از دو پارک کالیفرنیا قرار گرفته است، حتی دارای نمایی کامل از دید پرندگان است که می توان تمام قلمروی پادشاهی خود را زیر نظر گرفت یا حتی از آن هم بهتر، آتش بازی های شبانه را از اتاق خود دیدن کرد.

تگزاس روم (Texas Room)؛ هتل شین (Hotel Cheyenne) دیزنی

این هتل پارک تفریحی که با الهام از غرب وحشی ساخته شده، درست در خارج از دیزنی لند پاریس در مارن-لا-والی (Marne-la-Vallée) قرار گرفته و نه تنها دارای سالن و بوفه داخلی است، بلکه از نقاشی های وودی دوست داشتنی در داستان اسباب بازی (Toy Story) بهره گرفته است. چهره این کابوی کارتونی را می توانید روی چراغ هایی که به شکل چکمه ساخته شده اند، ملحفه های پوست گاوی و پرده هایی که کاملا شبیه پیراهن زرد ساده وودی هستند، ببینید. مطمئن باشید که هیچ وقت از این چکمه ها مار بیرون نخواهد آمد و هیچ نگرانی دیگری هم در خصوص سایر پیشنهادات هتل وجود ندارد. در هر فصل بهاری که از راه می رسد، هر کدام از اتاق های این هتل در دیزنی لند پاریس یک کلاه کابوی به قهرمان داستان اسباب بازی هدیه می دهد.

انیمال کینگدام (Animal Kingdom) دیزنی

خیلی از هتل ها چشم انداز های غیرمعمولی دارند، اما هیچ کدام از آن ها با چیزی که مهمانان کلبه انیمال کینگدام دیزنی از بالکن خود می بینند، قابل قیاس نیست: حیوانات بسیاری هستند که پشت پنجره های اتاق ها در حال گردش هستند. والت دیزنی ورلد، جاذبه های زیادی برای جلب نظر بازدیدنمایندگان در نظر گرفته است، اما وجود زرافه ها، گورخرها و بزهای کوهی که در تمام ساعات شبانه روز در محیط حضور دارند، یکی از برترین ویژگی های آن است.

بانگالوهای بورا بورا (Bora Bora Bungalows)؛ استراحتگاه روستایی پلینزی (Polynesian) دیزنی

این بانگالوهای ییلاقی خوش چشم انداز که روی آب بنا شده اند، در قلب والت دیزنی ورلد ساخته شده اند، یعنی درست در قلعه سیندرلایی مجیک کینگدام (Magic Kingdom) و سرشار از آرامشی سرخوشانه هستند. غیر از ناهارخوری هایی با اسباب و اثاثیه کامل، جایگاه های آویزان و یک استخر اختصاصی، از پارک های موضوعی توقع فروش دسرهای یخی Dole Whip را هم داریم که خوشبختانه، درست بعد از در ورودی به چشم می خورند.

واگن های سرپوشیده؛ پارک کمپ ریزورت یوروپ (Camp Resort Europa Park)

اگر بخواهید به یکی از رویاهای خودتان در خصوص راستا اورگان (The Oregon Trail: راستا تاریخی شرقی غربی دلیجان ها به طول 3200 کیلومتر در شمال غربی آمریکا که به ویژه در قرن نوزدهم، راستا حرکت پیشگامان مهاجرت به غرب بود) جامه عمل بپوشانید، پارک یوروپ آلمان آماده و مهیای چنین کاری است. هیچ رودخانه ای در این پارک تفریحی وجود ندارد، اما در میان کابین های چوبی و چادرهای سرخ پوستی، چند واگن سرپوشیده وجود دارد که برای اقامت شبانه چهار نفر مناسب هستند. مهمان ها در اینجا مثل یک اردوگاه، باید در کیسه های خواب بخوابند، اما همه این سختی ها ارزش آن را دارد که بتوانید یک بار در تمام عمرتان مانند ساکنان اولیه زمین، کنار رودخانه بخوابید.

بانگالوهای ساحلی؛ استراحتگاه لگولاند بیچ (Legoland Beach)

اقامت در هتلی که فقط از آجرهای کوچک لگو ساخته شده باشد، غیرممکن است. اما اتاق های کرایه ای در لگولند (Legoland) در ساحل فلوریدا می تواند تا حدی آرزوهای ما را برآورده کند. هر ساختمان در استراحتگاه وینتر هاون (Winter Haven: پناهگاه زمستانی) در فلوریدا طوری طراحی شده که گویی از لگوهایی با مقدار های بزرگ ساخته شده و داخل آن با کاغذهای دیواری، سایه ها و دکورهایی آراسته شده است که یادآور شخصیت های معروف زرد هستند. همه این کارها برای آن است که مطمئن شوند که اوقات خوش شما با سرانجام یافتن تعطیلات در پارک لگولند و پارک های آبی فلوریدا، به اتمام نمی رسد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "هتل های خاصی که براساس پارک های موضوعی طراحی شده اند (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های خاصی که براساس پارک های موضوعی طراحی شده اند (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید