مدل پرو آیفون 15 رکورد قیمت را می زند

به گزارش آقای ابوالفضلی به نقل از گیزچاینا، اپل طی ماه های آینده سری آیفون 15 را رونمایی می نماید. هرچند تا به امروز اطلاعات مختلف و متعددی درباره قیمتگذاری این سری فاش شده اما اعتبار بیشتر آن مورد سوال است.

مدل پرو آیفون 15 رکورد قیمت را می زند

درهمین راستا به اعتقاد دن ایوز یک تحلیلگر وال استریت که به صحت پیش بینی هایش مشهور است، اپل تصمیم دارد تا قیمت سری آیفون 15 را افزایش دهد. این نخستین افزایش قیمت آیفون در آمریکا از سال 2017میلادی تا به امروز به شمار میرود.

ایوز قبلا افزایش جهانی قیمت سری آیفون 14 را به دقت پیش بینی نموده بود. همانطور که می دانید قیمت این سری در بازارهای بین المللی از 80 تا 172 دلار افزایش یافت. اکنون این تحلیلگر معتقد است اپل همین استراتژی را برای آیفون 15 نیز دنبال می نماید.

هرچند دن ایوز به طور خاص به قیمت های این سری در آمریکا اشاره نکرد اما معتقد است اپل میانه قیمت فروش را افزایش خواهد داد. او در این باره گفت که مدل های آیفون 15 پرو بیش از مدل های معمولی شاهد افزایش قیمت خواهند بود.

به گفته او قیمت مدل های پرو این سری احتمالا تا 200 دلار ازایش می یابد. در حال حاضر قیمت آیفون 14 پرو مکس 1099 و آیفون 14 پرو 999 دلار است. این بدان معناست که احتمالا آیفون 15 پرو به قیمت حدودا 1199 و آیفون 15 اولترا به بهای 1299 دلار فروخته می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدل پرو آیفون 15 رکورد قیمت را می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل پرو آیفون 15 رکورد قیمت را می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید