قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی چند؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو روند تامین واکسن آنفلوآنزا از منابع داخلی برای سال جاری را تشریح کرد.

قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی چند؟

به گزارش ایسنا؛ ناصر هیراد درباره تامین واکسن آنفلوآنزا در امسال، گفت: در خصوص تامین واکسن آنفلوآنزا با توجه به اینکه شرکت فراوری کننده داخلی واکسن از سال 1400 واکسن های آنفلوآنزای ایرانی را وارد بازار کرد، امسال هم تمهیدات برای تامین احتیاج واکسن به وسیله فراوری داخل اجرا شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از احتیاج به واکسن آنفلوآنزا که شامل 500 هزار عدد واکسن بوده که به وسیله سازمان غذا و دارو تامین شده و به وسیله معاونت بهداشت وزارت بهداشت با توجه به برنامه ریزی تعیین برای جامعه هدف تامین و توزیع می گردد.

او تاکید نمود: در خصوص داروخانه ها هم از روز شنبه 4 شهریور ماه واکسن فراوری داخل در دسترس قرار گرفته است و واکسن وارداتی که از منابع معتبر اروپایی در حال تامین است نیز از روز های آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه واکسن های داخلی 4 ظرفیتی و با فناوری نوترکیب هستند، اظهار کرد: قیمت واکسن داخلی حدود 260 هزار تومان برآورد شده است.

منبع: فرارو

به "قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت واکسن آنفلوآنزای ایرانی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید