فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهر ها به یکدیگر است

به گزارش آقای ابوالفضلی، روزنامه جوان نوشت:نشانه های متعددی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است فردی به وسیله رسانه های اجتماعی، برنامه های دوستیابی یا هر شکل دیگری از فناوری خیانت می نماید.

فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهر ها به یکدیگر است

به خاطر داشته باشید، فقط به این علت که شریک زندگی شما بعضی از این نشانه ها را نشان می دهد، به طور قطعی به این معنی نیست که او در حال خیانت است، بلکه در پی الگو هایی باشید که مشکوک هستند و باید در خصوص آن ها حساس شوید. در اینجا بعضی از علائم رایج خیانت در عصر دیجیتال آورده شده است:

افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی: اگر همسرتان به طور ناگهانی آغاز به صرف زمان بیشتر و بیشتر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اسنپ چت، اینستاگرام و توییتر می نماید، می تواند به این معنی باشد که او با شخص دیگری به شیوه ای متفاوت ارتباط برقرار نموده است.

رفتار مخفیانه با تلفن یا رایانه: اگر همسرتان به طور ناگهانی از تلفن یا رایانه خود بسیار محافظت می نماید، یا اگر آغاز به حذف پیغامک ها، گزارش تماس ها یا پیغام های رسانه های اجتماعی می نماید، می تواند نشانه ای از این باشد که او سعی دارد چیزی را از شما پنهان کند. این امر مخصوصاً اگر همسران قبلاً مخفیانه یا محافظه کار نبوده اند، صادق است.

تغییر در الگو های ارتباطی: اگر شریک زندگی تان بیش از حد معمول پیغام دریافت می نماید (صدای تلفن او را بیشتر می شنوید)، یا اگر ناگهان در ساعات غیرعادی روز یا شب با کسی ارتباط برقرار می نماید، می تواند به این معنی باشد که او درگیر یک رابطه است.

تغییرات ناگهانی در رفتار: اگر همسرتان به طور ناگهانی آغاز به رفتار های متفاوتی کرد، مثلاً دورتر یا پنهانی تر در جایی می نشیند.

هزینه های غیر قابل شرح: اگر شریک زندگی شما برای چیز هایی خرج می نماید که نمی تواند شرح دهد، می تواند به خیانت اشاره کند.

تغییرات در رفتار زناشویی: اگر همسرتان ناگهان کمتر به رابطه زناشویی علاقه مند شد یا درخواست چیز های نو یا متفاوت کرد، می تواند به این معنی باشد که او احتیاج های خود را در جای دیگری برآورده می نماید یا چیز های نوی از یک شریک نو یاد می گیرد.

مهم است به خاطر داشته باشید که حتی اگر شریک زندگی شما یک یا چند مورد از این نشانه ها را دارد، لزوماً به این معنی نیست که خیانت می نماید و قطعاً می تواند شرحات دیگری برای این موارد وجود داشته باشد. با این حال، اگر متوجه این نشانه ها هستید، بهتر است که در خصوص نگرانی های خود با وی تبادل نظر کنید.

منبع: فرارو

به "فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهر ها به یکدیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مجازی، باعث خیانت زن و شوهر ها به یکدیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید