طبیعت های شگفت انگیز دنیا به روایت تصویر

به گزارش آقای ابوالفضلی، تماشای ترین طبیعت های دنیا

هر کسی برای سفر دلیلی دارد، یکی عاشق تماشا جاهای تازه است یا دوست دارد تا تجربه های تازه به دست بیاورد، شخص دیگری دوست دارد تا با افراد تازه آشنا گردد و مردم دیگر نقاط دنیا را ببیند، برخی ها هم دوست دارند تا با فرهنگ های تازه آشنا شوند و دنیای خودشان را پر از خاطره های رنگارنگ از سفر نمایند یا این که شخصی ممکن است همه این علایق را داشته باشد. چیزی که تعیین است این است که نباید از فوایدی که سفر برای انسان ها دارد غافل شد. فواید سفر بسیار بیشتر از آن چه است که شما تصور می کنید از اینکه به شما یاری می نماید تا در زندگی انسان شادتری باشید تا به ارمغان آوردن موفقیت های شغلی و غیر شغلی، سالم بودن و…. می خواهیم تماشای ترین طبیعت های دنیا را به شما نشان دهیم، در واقع دو زوج جهانگرد به این منطقه ها سفر نموده اند و دو سال اخیر عمرشان را صرف گشت و گذار و عکاسی از طبیعت و کوه ها در کشورهای مختلف نموده اند. آن ها تجربه های با ارزششان را در اختیار ما گذاشته اند، با هم ببینیم و بخوانیم.

طبیعت های شگفت انگیز دنیا به روایت تصویر

فرقی ندارد که هوا آفتابی باشد یا ابری، برف بیاید و یا آن که طوفان باشد…. در هر حال ما سعی می کردیم تا از سفرمان نهایت استفاده را ببریم و به بیرون برویم. در ایسلند بودیم و انگار طبیعت تصمیمش را گرفته بود تا یک روز طوفانی را هدیه بدهد و ما هم با آغوش باز آن را پذیرفتیم و در عوض چنین عکس های شگفت انگیزی گرفتیم. در این تصویر می توانید ساحل الماس در ایسلند را ببینید.

یکی از برترین بخش های سفر ما به دور دنیا، یک سفر چند ماهه در کوه های راکی کانادایی و در استان بریتیش کلمبیا در فصل زمستان بود. هوا بی نهایت سرد و همه جا یخ زده بود، با این حال ارزشش را داشت چرا که توانستیم این تصویر شگفت انگیز را بگیریم.

یکی از نکاتی که ما در طول سفرهایمان بسیار به آن توجه می کنیم این است که به جای این که بخواهیم عجولانه از یک مقصد گردشگری به یک مقصد دیگری برویم، در هر جایی که هستیم مدتی را بمانیم و بتوانیم روح و جان آنجا حس کنیم. دوست داریم تا حس آن کشور، کوهستان ها و مردمانش را با تمام وجودمان دریافت کنیم. چرا؟ چون هر چه که با یک مکان بیشتر آشنا باشید، می توانید عدالت بیشتری را در عکس هایتان رعایت کنید! در این عکس می توانید کوه بسیار تماشای Kirkjufell را در ایسلند ببینید.

در اینجا می توانید تصویری از Puez-Odle Nature Park در ایتالیا را ببینید. این پارک در لیست میراث های دنیای یونسکو هم قرار گرفته است و طبیعت بی نهایت زیبایی دارد. این پارک ملی 10722 هکتار وسعت دارد.

یکی از کشورهایی که به آن جا سفر کردیم و در واقع یکی از برترین سفرهایمان را رقم زد، نیوزیلند بود. کشوری واقعا دوست داشتنی که بعد از یک سفر یک ماهه به آن تصمیم گرفتیم که تا آخر عمرمان، سالی حداقل یک ماه را به این کشور سفر کنیم و در آن جا بمانیم. نیوزیلند تعدادی از تماشای ترین طبیعت های دنیا را دارد و مردم آن از خونگرم ترین و صمیمی ترین مردمان دنیا هستند. دو تصویر زیبا از این کشور را برای شما آماده نموده ایم. ساحل Wharariki Beach را در نیوزیلند ببینید.

همانطور که مطمئنا می دانید کشور کانادا طبیعتی سحر انگیز دارد و به کوهستان ها و دریاچه های فوق العاده اش مشهور است. این کشور بعلاوه پارک های ملی وسیع و زیادی را هم در خود جای داده است که در آن ها می توان تعدادی از منحصر بفردترین طبیعت ها و حیات وحش های بکر را دید. یکی از این پارک ها، پارک ملی جاسپر است که ما در جریان سفرمان از آن عکس های زیادی تهیه کردیم با این حال تصمیم گرفتیم تا این عکس خاص از دریاچه آنت در این پارک را نشان دهیم.

البته که در این نوشتار تصاویر زیادی از کانادا داریم… تصویر دیگری که در زیر می توانید ببینید از جزیره اسپیریت در کانادا است.

شاید فکر کنید که ما انسان های ثروتمندی هستیم که توانسته ایم این کشورها را بگردیم ولی ما انسان ها ثروتمندی نیستیم و از مهارت هایی که داریم در طول سفر استفاده کردیم و توانستیم پول سفرمان را دربیاوریم. فروش برخی از عکس هایمان به مجلات گردشگری یکی از این راه ها بود. ببینید قله کروماندل Coromandel در نیوزیلند را!

در ادامه تصمیم گرفتیم تا بقیه عکس هایمان را به سفر به رومانی اختصاص دهیم، بنابراین تمام عکس هایی که در ادامه می بینید دیگر فقط مختص کشور رومانی هستند. رومانی بدون شک یکی از زیباترین کشورهای دنیا است که هر چهار فصل را در دل خود دارد. همه نوع چشم اندازی را در این کشور می توانید ببینید از دریا گرفته تا رودخانه ها، کلیساهای قدیمی، شهرهای قرون وسطایی، حیات وحش و پرندگان نایاب، طلوع و غروب های بی نظیر خورشید و سنت هایی که صدها سال است زنده نگه داشته شده اند.

یکی از تصاویری که شب های رمانی را به برترین شکل ممکن نشان می دهد، این تصویر از آسمان است.

یکی دیگر از برترین عکس هایی که در سفر به رومانی گرفتیم این عکس از قله ای ناشناخته بود که نتوانستیم نام آن را متوجه بشیم. شما می دانید نام آن چیست؟

اگر چه که رومانی کشور ثروتمندی نیست و با مسائل مختلفی مانند مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می کنی، اما شما به عنوان یک توریستی که بخواهید از این کشور تماشا کنید و چند روزی را در آن بگذرانید، با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. چرا که برای درک این مسئال باید در عمق این کشور بود و در واقع در آن زندگی کرد. رومانی یکی از کشورهای اروپای شرقی به پایتختی بخارست است که یک مقصد عالی برای طبیعت گردان و افراد علاقه مند به محیط زیست است.

منبع: الی گشت

به "طبیعت های شگفت انگیز دنیا به روایت تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت های شگفت انگیز دنیا به روایت تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید