سفر به یزد این روزها چقدر آب می خورد؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، بهار فصل خوش سفر و ایرانگردی است. اردیبهشت در راه است و اگر امکان سفر دارید یزد مقصدی فراموش نشدنی است همین الان دودوتا چهارتا کنید و برنامه سفرتان را بچینید برای آنکه مظنه دستتان باشد نرخ چند هتل و تور را برایتان در ادامه آورده ایم .

سفر به یزد این روزها چقدر آب می خورد؟

آقای ابوالفضلی :

عروس شهرهای خشتی دنیا با کوچه پس کوچه های پرخاطره اش در انتظار شماست. عطر دل انگیز بهار و مهربانی یزدی ها را به جاذبه های دنیای این شهر اضافه کنید، دیگر مقصد از این بهتر پیدا نمی گردد. البته بد نیست بدانید؛ اگر قصد کویرگردی دارید ،برترین فصل برای گشت و گذار در کویر ،پاییز است .این روزها هوای مطبوع بهاری یزد جان می دهد برای یزدگردی . یزد تماشای هایش کم نیست؛ از هنر جواهرسازی و ترمه هایشان گرفته تا شیرینی های بی نظیرش. گرچه وصف العیش نصف العیش، اما شنیدن کی بود مانند تماشا! یزد را باید دید، لمس کرد ، حس کرد ، بو کرد و چشید.

نرخ هتل و تور های یزد

جانم برایتان بگوید که یکی از پرطرفدارترین سایت های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی، برای سفر رفت و برگشت با قطار 4 تخته و 3شب اقامت در هتل 5 ستاره پارسیان صفاییه مبلغ 1,950,000 تومان و قیمت 4شب اقامت مبلغ 2,350,000 تومان اعلام شده است. این در حالی است که هتل سنتی مظفری 3 ستاره قیمت 3 شب اقامت مبلغ1,150,000 تومان و قیمت 4 شب اقامت مبلغ 1,300,000 تومان معین شده است.

چنانچه مایل به اقامت در هتل 3 ستاره لاله باشید قیمت 3 شب اقامت مبلغ1,150,000 تومان و قیمت 4 شب اقامت مبلغ 1,300,000 تومان معین شده است.نرخ اقامت درکاروان سرای مشیر(2 ستاره) برای 3 شب 1,000,000 و برای 4 شب 1200000 است.گفتنی است قیمت های درج شده مربوط به سایت های فروش اینترنتی است و به علت نوسان قیمت ارز و سایر عوامل ممکن است تغییراتی داشته باشند. این قیمت ها صرفا برای برنامه ریزی آسان تر سفر به یزد است.

چطور به یزد برویم؟

سفر زمینی به یزد با اینکه ممکن است خستگی زیادی برای شما به همراه داشته باشد، اما واقعا لذت بخش است. در صورتی که از تهران به یزد سفر می کنید، باید بدانید که مسافت تقریبی آن معادل 631 کیلومتر است و این یعنی شما چیزی در حدود 6 ساعت و نیم در راه خواهید بود. مدت زمان سفر به عروس شهرهای خشتی دنیا با قطار از تهران تقریبا 6 ساعت از شما زمان خواهد گرفت، در حالی که مدت سفر هوایی در حدود 1 ساعت است.سفر هوایی به یزد نسبت به سفر زمینی به مدت زمان کمتری احتیاج دارد، اما لذت بیشتر در کنار هم بودن اعضا خانواده و تماشای جهت زیبای آن را از شما خواهد گرفت. اگر کاهش هزینه برای شما در اولویت واقع شده است، برترین زمان سفر به این شهر تابستان است، زیرا هزینه بلیط در مواقع شلوغ همچون تعطیلات نوروز افزایش پیدا خواهد نمود.

منبع: توریسم آنلاین

به "سفر به یزد این روزها چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به یزد این روزها چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید